Site icon NewsIT
13:30 | 13.10.24

Νέο Peugeot E-5008: Ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV ανώτερης κατηγορίας

Νέο Peugeot E-5008: Ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV ανώτερης κατηγορίας
Newsit Newsroom

Έχοντας δεσμευθεί να γίνει 100% ηλεκτρική μάρκα, η PEUGEOT συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα της για να καλύψει όλες τις απαιτήσεις των πελατών της.

Το νέο PEUGEOT E-5008 αποτελεί νέο ορόσημο στην κατηγορία του, αφού είναι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό SUV που προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για 7 επιβάτες, και μια εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία έως και 668km.

Το νέο PEUGEOT E-5008 διαθέτει αεροδυναμική σιλουέτα και εκλεπτυσμένο εσωτερικό, ενώ προσφέρει και ένα ιδανικό επίπεδο οικονομίας.

Το νέο E-5008 ξεχωρίζει χάρη στην έντονη προσωπικότητα SUV, που αντανακλά στιβαρότητα και ασφάλεια, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα δυναμική του σιλουέτα.

Η σχετικά υψηλή γραμμή των έντονα τονισμένων ‘ώμων’, χαρίζουν στο E-5008 μία εντυπωσιακή παρουσία στο δρόμο, στην οποία συμβάλλουν και οι γενναιόδωρες εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος: 4,79 m, πλάτος: 1,89 m, ύψος: 1,69 m).

Ο σχεδιασμός του E-5008 υποδηλώνει κίνηση. Η κλίση του πίσω παραθύρου τονίζεται από τα κομψά πλευρικά σχεδιαστικά στοιχεία, και το εμπρός μέρος τονίζεται ακόμα περισσότερο από τη νέα φωτιστική υπογραφή και την πρωτοποριακή γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος.

Η εκλεπτυσμένη εμπρός γρίλια τονίζεται από μια λεπτή, κομψή μαύρη λωρίδα που εκτείνεται γύρω από ολόκληρο το μπροστινό μέρος του E-5008, και ενσωματώνει ιδανικά τα μικρά φωτιστικά σώματα LED, που διατίθενται σε όλες τις εκδόσεις.

Το E-5008 GT διατίθεται με στάνταρ τη νέα τεχνολογία φωτισμού Pixel LED της PEUGEOT. Η συγκεκριμένη τεχνολογία προσαρμόζει αυτόματα τους προβολείς στις συνθήκες κυκλοφορίας, διατηρώντας τον βέλτιστο φωτισμό χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Συνεχίζοντας την πρωτοποριακή εργασία που ξεκίνησε στα PEUGEOT 408 και E-3008, το νέο E-5008 διαθέτει ζάντες που συμβάλλουν και αυτές με τη σειρά τους, στο σύγχρονο στυλ και την αεροδυναμική απόδοση. Οι νέες αυτές ζάντες των 19” και 20” διαθέτουν σχεδίασή με γεωμετρικά σχήματα, ενώ στο κέντρο τους δεσπόζει το νέο έμβλημα της PEUGEOT. Στο εσωτερικό, η εντυπωσιακή αιωρούμενη οθόνη PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® 21″ βάζει τους επιβάτες σε ένα περιβάλλον high tech, αλλά και φιλικό προς τον χρήστη.

Τίποτα δεν είναι πιο εξελιγμένο από την ίδια την απλότητα. Το νέο E-5008 ασπάζεται αυτή τη φιλοσοφία, με πολύ λείες, κομψές, κάθετες πλευρές, δίνοντας έμφαση στη φινέτσα, κρύβοντας τις τσιμούχες των πλαϊνών παραθύρων στις πόρτες.

Το νέο E-5008 είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα: Obsession Blue, Ingaro Blue, Okenite White, Pearl Black, Artense Grey και Titanium Grey. Στην έκδοση GT, η δίχρωμη βαφή με τη γυαλιστερή μαύρη οροφή, προσφέρεται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το νέο E-5008 προσφέρει μια σειρά από ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, που το καθιστούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία για τις επιδόσεις, όχι μόνο από την άποψη της αυτονομίας αλλά και από τις επιλογές που προσφέρει στους πελάτες του.

Σχεδιασμένο εξ αρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο, το νέο E-5008 προσφέρεται με μια γκάμα από κινητήρες μηδενικών εκπομπών (κύκλος WLTP σε διαδικασία έγκρισης) που προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία από 500 έως 668 km, συμπεριλαμβανομένης και μίας έκδοσης AWD Dual Motor (4κίνητης με 2 ηλεκτροκινητήρες) και μιας έκδοσης Long Range (αυξημένης αυτονομίας).

Αυτή η σειρά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη, προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόδοση. Οι εκδόσεις με κίνηση στους 2 τροχούς αποδίδουν 157 kW (345 Nm) ή 170 kW (345 Nm). Η έκδοση με κίνηση και στους 4 τροχούς με τους 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδει συνολικά 237 kW (157 kW μπροστά και 80 kW πίσω). Ο μπροστινός κινητήρας αποδίδει 345 Nm ροπής, και ο πίσω 170 Nm.

Η μπαταρία υψηλής τάσεως ιόντων λιθίου των 400V, με χημική σύνθεση NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο), βρίσκεται κάτω από το δάπεδο και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα κίνησης του αυτοκινήτου.

Οι υπόλοιπες ηλεκτρικές καταναλώσεις (φώτα, infotainment, κ.λπ.) τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 12 V, η οποία παίρνει ρεύμα από την μπαταρία υψηλής τάσεως, μέσω ενός μετατροπέα.

Η θερμική διαχείριση της μπαταρίας πραγματοποιείται μέσω κυκλώματος κυκλοφορίας ψυκτικού υγρού. Αυτό επιτρέπει εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, βελτιστοποιημένη και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version