Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά, όπου τα πλάνα για ένα ηλεκτρικό R8 δεν ευδοκίμησαν , το νέο R8 e-tron μπαίνει κανονικά στην παραγωγή.
Eκτός από τις δύο εκδόσεις του R8 με τον ατμοσφαιρικό V10, η Audi θα διαθέτει (κατόπιν παραγγελίας) και το αμιγώς ηλεκτρικό R8 e-tron.
Το R8 e-tron 2.0 βασίζεται, φυσικά, στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα του R8 που παρουσιάστηκε σήμερα. Το σασί ASF (Audi Space Frame) δέχθηκε ενισχύσεις από ανθρακονήματα στο πίσω τμήμα ώστε, σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης, να απορροφάται μεγαλύτερο ποσοστό ενέργειας.
Η Audi εξέλιξε μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, σε σχήμα Τ, για χρήση σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, που είναι ενσωματωμένη στο κεντρικό τούνελ και πίσω από τα καθίσματα. Σε σχέση με την πρώτη γενιά, η χωρητικότητα έχει αυξηθεί από 49 σε 92kWh, χωρίς όμως να αλλάξουν οι διαστάσεις της.
Χάρη σε αυτό, η αυτονομία έχει υπερδιπλασιαστεί, από τα 215 στα 450 km. Το ίδιο ισχύει και για την ισχύ και τη ροπή, που φτάνουν τους 231 ίππους (170 kW) και 44,5 kgm αντίστοιχα. Το R8 e-tron φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 3,9¨, με την τελική να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 ή τα 250 km/h. Το σύστημα CCS (Combined Charging System), που χρησιμοποιεί συνεχές και εναλλασσόμενο ρεύμα, επιτρέπει την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε λιγότερο από δύο ώρες.
Στο video που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε το R8 e-tron να σπάει το ρεκόρ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην πίστα του Nürburgring.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η απιστία του κόστισε ένα… Audi R8
Αυτό θα ήταν το πιο αναξιόπιστο και προβληματικό αυτοκίνητο της αγοράς
Ελαφρύτερο, ταχύτερο και με περισσότερους από 360 ίππους, το νέο Audi RS3
Audi: Μεταχειρισμένα σαν… καινούργια με το πρόγραμμα Audi Approved: plus
Παρουσιάστηκε το νέο Audi TT Roadster
Audi Sport Quattro: Το φθινόπωρο η απόφαση για το αν θα βγει στην παραγωγή