Η εμπορική επιτυχία του οφείλεται στο ιδιαίτερα ξεχωριστό design τόσο του αμαξώματος όσο και της καμπίνας που δεν έμοιαζαν με τίποτα άλλο που κυκλοφορούσε στην αγορά.
Το περσινό facelift ουσιαστικά άφησε την σχεδίαση αναλλοίωτη και επικεντρώθηκε στην προσθήκη του νέου υπερτροφοδοτούμενου 1.2 DIG-T στη γκάμα των κινητήρων και επιπλέον εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.
Με τον ανταγωνισμό να έχει «ξυπνήσει» και να παρουσιάζει τις δικές του προτάσεις, όπως π.χ. η Mazda με το CX-3 και η VW που θα λανσάρει μια ολόκληρη σειρά μέσα στους επόμενους 18 μήνες, η Nissan έκρινε πως ήρθε η ώρα για την αντικατάστασή του.
Η άκρως επιτυχημένη συνταγή της μοναδικής σχεδίασης δεν πρόκειται ν’ αλλάξει και το νέο Juke δεν θα διαφοροποιηθεί ριζικά σε σχέση με τον προκάτοχό του.
«Οι πελάτες μας μάς λένε ότι το Juke δείχνει ακόμα πολύ φρέσκο», σχολίασε ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της Nissan. «Συνεπώς, δεν κρίνουμε πως χρειάζεται σημαντικές εμφανισιακές αλλαγές. Οι τομείς στους οποίους θα δώσουμε τη μεγαλύτερη βαρύτητα είναι οι πιο αποδοτικοί κινητήρες και η βελτίωση της άνεσης και ορισμένων σημαντικών τμημάτων της καμπίνας.»
Κι αυτό παρ’ ότι θα βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα CMF-B του γκρουπ, που προορίζεται και για τα επόμενα Micra και Renault Clio, κι όχι στην παλιά B0 του σημερινού.
Αυτή η αρχιτεκτονική προσφέρει τη δυνατότητα για σημαντικές οικονομίες κλίμακας που θα επιτρέψουν στη Nissan να βελτιώσει το πιο αδύναμο, ίσως, σημείο: την ποιότητα των υλικών της καμπίνας.
Επιπλέον, είναι πολύ πιο ευέλικτη στην κατασκευή, δίνοντας στην εταιρεία τη δυνατότητα να αυξήσει την ετήσια παραγωγή στο εργοστάσιο του Sunderland πάνω από τις 150.000 μονάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Από 14.990€ το νέο Nissan Pulsar στην ελληνική αγορά
Από 16.590 ευρώ το ανανεωμένο Nissan Juke
Το νέο Nissan X-Trail πάτησε Ελλάδα – Δείτε αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό
Ο όμιλος Renault-Nissan απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της AvtoVAZ
Η Νissan… τρολάρει τις Ferrari, Porsche και Lamborghini -ΦΩΤΟ
Η Nissan παρουσίασε την 12η γενιά του Navara