Η Volkswagen αποκάλυψε τον αντικαταστάτη του υφιστάμενου βενζινοκινητήρα τούρμπο, του 1.4 TSI, στην ετήσια μηχανολογική διάσκεψή της, στο Vienna Motor Symposium.
Ο πιο πρόσφατος κινητήρας μικρού κυβισμού της γερμανικής εταιρείας έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα και η VW λέει ότι είναι αποδοτικότερος έως και 10% από τον τωρινό 1.400άρη της.
Διαθέσιμος αργότερα μέσα στο 2016, το νέο μοτέρ ονομάζεται EA211 TSI evo και θα προσφέρεται με 131 ή 150 PS και μέχρι 20,4 kgm από τις μόλις 1.300 rpm. Με υψηλή συμπίεση 12,5:1, το νέο μοτέρ λειτουργεί στον κύκλο Miller. Διαθέτει ακόμη νέο σύστημα ψεκασμού common-rail που μπορεί να ψεκάζει στο θάλαμο καύσης με πίεση μέχρι 350 bar.