Ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας αναφέρουν ότι είναι μάλλον απίθανο να δημιουργηθεί μια επόμενη γενιά κινητήρων V8 όταν αυτή θα κλείσει τον κύκλο της, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο μέλλον να εστιάσει σε ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. «Το 2025 η Audi θέλει το 25-35% της γκάμας της να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα. Δύσκολα θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η δαπάνη εξέλιξης μιας νέας γενιάς κινητήρων V8, καθώς οι πόροι θα διατεθούν στην τεχνολογία των μπαταριών», δηλώνει η πηγή μας.
Ο νέος V8 έκανε το ντεμπούτο του στην ντίζελ εκδοχή του στο Audi SQ7. Διαθέτει ένα ηλεκτρικό τούρμπο που φυσά τις φτερωτές των δύο υπερσυμπιεστών καυσαερίων, φροντίζοντας να περιστρέφονται με υψηλή ταχύτητα ανεξάρτητα από το ρυθμό περιστροφής του κινητήρα. Ο κινητήρας θα παραχθεί και σε βενζινοκίνητη έκδοση, και θα χρησιμοποιηθεί από την Audi, την Porsche και την Bentley. Ήδη η ντίζελ έκδοση έχει βρει θέση κάτω από το καπό της νέας Panamera και η πηγή μας αναφέρει ότι οι μηχανικοί είναι εντυπωσιασμένοι από το αποτέλεσμα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τάση για ολοένα και πιο «πράσινους» κινητήρες πιέζει τους κινητήρες V8. Οι περισσότεροι κατασκευαστές κάνουν downsize σε V6 ή ακόμη και σε 4κύλινδρους, όπως η Volvo, αναζητώντας την απόδοση σε προηγμένες μεθόδους υπερτροφοδότησης.