Η BMW πίστεψε από νωρίς στα plug-in υβριδικά, κατά βάση ως μια λύση που θα έριχνε τον μέσο όρο των εκπομπών CO2 στην γκάμα της. Γι’ αυτό επένδυσε σοβαρά σε αυτή την τεχνολογία, υλοποιώντας μια τέτοια έκδοση για κάθε οικογενειακό μοντέλο της.
Αυτή η επένδυση έδωσε εκδόσεις με ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά δεδομένου του πώς διαμορφώνεται πλέον η αυτοκινητική πραγματικότητα. Έδωσε δηλαδή μοντέλα που μπορούν να οδηγούνται κάθε μέρα με το χαμηλό κόστος και τον μηδενικό θόρυβο των ηλεκτρικών, δίχως όμως τον περιορισμό στην αυτονομία που σημαίνει η μπαταρία ως μοναδική αποθήκη ενέργειας.
Κι αυτό γιατί παράλληλα υπάρχει ένας συμβατικός θερμικός κινητήρας, με τη βοήθεια του οποίου μπορείς να φτάνεις οπουδήποτε ανεφοδιάζοντας ένα μάλλον μικρό ρεζερβουάρ 36 lt (οι συμβατικές Χ1 βενζίνης έχουν 51).
Για την περίπτωση της X1, του μικρότερου SUV της BMW που έχει μήκος σχεδόν 4,5 m, η συνταγή υπήρχε έτοιμη από το 2016 που την είδαμε στην 2 Series Active Tourer. Αποτελείται από το συνδυασμό του 3κύλινδου 1.500άρη TwinPower Turbo κινητήρα σε εκτέλεση με 125 PS με έναν ηλεκτρικό που έχει ισχύ άλλους 95 PS.
Το ιδιαίτερο της υπόθεσης είναι πως ο δεύτερος δε βρίσκεται κουμπωμένος όπως συνηθίζεται μέσα στο εξάρι αυτόματο κιβώτιο για να ενισχύει τον πρώτο. Αντιθέτως εδράζεται στο πίσω σύστημα και η συνδρομή του εκφράζεται μέσω της άμεσης σύνδεσής του με τους αντίστοιχους τροχούς.