Driveit

Οι νέες τάσεις της Toyota στη σχεδίαση του εσωτερικού και την ασφάλεια

Η Toyota αποκάλυψε το νέο Prius, το οποίο εξοπλίζεται με αναβαθμισμένη υβριδική τεχνολογία plug-in. Η πέμπτη γενιά του αυτοκινήτου που συνέβαλε καθοριστικά την ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογία στα επιβατικά αυτοκίνητα κάθε τύπου, διαθέτει βελτιωμένο υβριδικό σύστημα και ισχυρότερη μπαταρία.

Η ηλεκτρική αυτονομία πλέον είναι έως 69 χλμ., στοιχείο που αυξάνει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου να κινηθεί στην πόλη με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ενδιαφέρον όμως έχουν και οι νέες τάσεις της Toyota στη σχεδίαση του εσωτερικού και την ασφάλεια.

Ειδικότερα, διαθέτει μία ευρύχωρη καμπίνα. Για τον οδηγό και τους επιβάτες, το περιβάλλον είναι ευρύχωρο και κατασκευάζεται από κομψά, υψηλής ποιότητας υλικά, τα οποία αναδεικνύονται με αρμονικές πινελιές που αναδύουν μία αίσθηση δυναμισμού και σκοπού, ανακοίνωσε η μάρκα.

Η μονάδα του οδηγού βασίζεται σε μία οθόνη TFT LCD 7΄΄ που τοποθετείται ακριβώς στο οπτικό πεδίο του, βελτιώνοντας την ασφάλεια καθώς το βλέμμα του οδηγού παραμένει σταθερά προσηλωμένο στον δρόμο. Το ταμπλό οργάνων μοιάζει να αιωρείται.

Ένας νέας σχεδίασης πίνακας οργάνων δίνει προτεραιότητα στην άνεση της καμπίνας, σε μία καθαρή διάταξη με ελάχιστη διείσδυση στο πεδίο ορατότητας του οδηγού, τη χρηστικότητα και την εμφάνιση. Συνδυάζει μία διακριτική και χαμηλότερα τοποθετημένη κεντρική οθόνη και slim χειριστήρια κλιματισμού, ενώ ο φωτισμός του πίνακα οργάνων είναι συνδεδεμένος με ειδοποιήσεις από το Toyota Safety Sense, με την κάθε μια από αυτές να έχει το δικό της χαρακτηριστικό χρώμα.

Ανακοινώθηκε ότι το νέο Prius θέτει την ασφάλεια ως προτεραιότητα. Προσφέρει μία ευρύτερη γκάμα λειτουργιών ανίχνευσης κινδύνου και ενεργητικής ασφάλειας χάρη στο Toyota T-Mate, ενσωματώνοντας την τελευταία γενιά του Toyota Safety Sense (TSS) που μπορεί τώρα να ενημερώνεται εύκολα over-the-air.

Ένας βελτιωμένος αισθητήρας εμπρόσθιας κάμερας έχει διπλάσια απόσταση ανίχνευσης προς τα εμπρός και ευρύτερη ικανότητα θέασης προς τα εμπρός και κατακόρυφα, με αποτέλεσμα να ανιχνεύει νωρίτερα αντικείμενα που βρίσκονται κοντά, καθώς και να αναγνωρίζει ένα ευρύτερο φάσμα πιθανών κινδύνων, μεταξύ των οποίων μοτοσυκλέτες και αντικείμενα στην άκρη του δρόμου. Εμπρός πλευρικοί αισθητήρες ραντάρ προστίθενται για την υποστήριξη των συστημάτων Pre-Collision System, Lane Trace Assist και Front Cross Traffic Alert.

Αυτή η αυξημένη εμβέλεια ανίχνευσης αναβαθμίζει το Pre-Collision System με αποτέλεσμα στις προειδοποιήσεις να περιλαμβάνονται τώρα μοτοσυκλέτες και επερχόμενα οχήματα, ενώ βελτιωμένη είναι και η δυνατότητα αποφυγής οχημάτων και πεζών. Το νέο Intersection Collision Avoidance Support λειτουργεί παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη τι συμβαίνει στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, αλλά και τα οχήματα που διέρχονται από μία διασταύρωση, ενώ ανιχνεύει και πεζούς που διασχίζουν τον δρόμο όταν το όχημα στρίβει.

Ο οδηγός ειδοποιείται και υποστηρίζεται για την αποφυγή πιθανών κινδύνων από το νέο Proactive Driving Assist, που περιλαμβάνει υποστήριξη διεύθυνσης και πέδησης από το Obstacle Anticipation Assist, εάν ανιχνευτεί αντικείμενο σε απόσταση. Το Deceleration Assist επιβραδύνει έξυπνα το όχημα, όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, μεταβάλλοντας την επιβράδυνση ανάλογα με τις στροφές που ακολουθούν ή την κυκλοφορία. Το Steering Assist ανιχνεύει την επικείμενη κατεύθυνση του δρόμου και προσαρμόζει την ισχύ υποβοήθησης στο τιμόνι για πιο ομαλό στρίψιμο.

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα