Η παγκόσμια έρευνα του Economist Impact δείχνει πώς οι νεότερες γενιές οραματίζονται το μέλλον της κινητικότητας
Με τη συμμετοχή 3.750 νέων από 15 πόλεις σε όλον τον κόσμο (Μπανγκόκ, Κοπεγχάγη, Λονδίνο, Λος Άντζελες, Μανίλα, Μελβούρνη, Πόλη του Μεξικού, Νέο Δελχί, Νέα Υόρκη, Παρίσι, Ριάντ, Σάο Πάολο, Σαγκάη, Τόκιο και Τορόντο) και με τη χορηγία της Nissan, η έρευνα του Economist Impact έδειξε ότι το μέλλον είναι ηλεκτρικό.
Οι μεγάλες πόλεις γίνονται μεγαλύτερες και οι ανάγκες για βιώσιμη κινητικότητα είναι μεγάλες.
Και όπως αποδεικνύεται από την έρευνα το 57% των νέων κατοίκων των πόλεων είναι πρόθυμοι να αλλάξουν τις συνήθειες μετακίνησής τους, ώστε να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα.
Μάλιστα αυτοί που θα αποκτήσουν ηλεκτρικό όχημα από το 23% που είναι σήμερα, θα φτάσουν στο 35% την επόμενη δεκαετία.
Επίσης, το 44% προσβλέπει σε ηλεκτρικά οχήματα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Πάντως, οι νέοι σε ηλικία σκέφτονται και το θέμα της αποθήκευσης της περίσσειας ανανεώσιμης ενέργειας, τα εναλλακτικά καύσιμα και πώς το όχημα μπορεί να δίνει ενέργεια προς το σπίτι, σε άλλες συσκευές, σε οτιδήποτε χρειάζεται ηλεκτρική ενέργεια, καθώς τα ηλεκτρικά εξελίσσονται από μια συσκευή μεταφοράς σε ένα πιθανό εργαλείο για τη διαχείριση ενέργειας.
Κι ακόμα, πάνω από το 40% των νέων επισημαίνουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα επηρεάσουν τις επιλογές κινητικότητάς τους.
Η έρευνα καταδεικνύει ότι οι νέοι των πόλεων σκέφτονται πολύ το κόστος μετακίνησης, την ευκολία μετακίνησης και τη συμπερίληψη, γι’ αυτό και απαιτούνται ευέλικτες, ποικιλόμορφες λύσεις που ενσωματώνουν απρόσκοπτα την δημόσια συγκοινωνία, τα ηλεκτρικά οχήματα και το shared mobility σε ένα συνδεδεμένο, προσβάσιμο δίκτυο για όλους τους κατοίκους με διαφορετικές ανάγκες.
Οι ερωτηθέντες στις αναπτυσσόμενες πόλεις ανησυχούν περισσότερο για τις μπαταρίες EV, ενώ εκείνοι στις ανεπτυγμένες πόλεις επικεντρώνονται στο κόστος των EV, με τις τιμές να είναι ακόμα υψηλότερες από τα συμβατικά οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
«Πιστεύουμε στο να κάνουμε την κινητικότητα ηλεκτροκίνητη και βιώσιμη — είναι ένας καθοριστικός στόχος που διαμορφώνει το μέλλον των μεταφορών», δήλωσε η Lavanya Wadgaonkar, εταιρική αντιπρόεδρος Global Communications της Nissan, επισημαίνοντας ότι «Στη Nissan, αξιοποιούμε την έρευνα και την καινοτομία βάσει δεδομένων για να γεφυρώνουμε τα κενά, διασφαλίζοντας ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά βασικό συστατικό του τοπίου της κινητικότητας».
Η Nissan συνεχίζει να προωθεί τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης για να κάνει τα ηλεκτρικά οχήματα πιο προσιτά και οικονομικά, ενώ εργάζεται για τη βελτίωση των υποδομών φόρτισης, την βελτίωση της τεχνολογίας των μπαταριών και την ανάπτυξη πιο οικονομικών λύσεων EV. Ενσωματώνοντας έξυπνες λύσεις φόρτισης, καινοτομίες αποθήκευσης ενέργειας και λύσεις από όχημα προς όλα (V2X), η Nissan στοχεύει να δημιουργήσει ένα πιο ολιστικό και αποδοτικό ενεργειακό οικοσύστημα ηλεκτροκινητικότητας.