Δυστυχώς, το κουπέ είναι το πρώτο από τα μια σειρά αυτοκινήτων που πέφτει «θύμα» της νέας πολιτικής της μάρκας η οποία θα μειώσει τα μοντέλα της από 26 σε 13 μέχρι το 2022.
«Αν σας πω ότι 13 από τα αυτοκίνητα της γκάμας μας αντιστοιχούν στο 95% όλων των πωλήσεων και στο 100% των κερδών μας, θα καταλάβετε πως η απόφαση αυτή ήταν αναπόφευκτη», εξήγησε το αφεντικό της Peugeot, Maxime Picat, στην έκθεση της Σαγκάης.
«Λατρεύω το RCZ, αλλά θέλουμε να επικεντρωθούμε στις mainstream κατηγορίες, δηλαδή από το 108 και πάνω», προσέθεσε. «Οι κλάσεις με μικρές πωλήσεις είναι για τις premium μάρκες. Για εμάς, αποδείχθηκε σπατάλη πόρων.»
Μετά από τεράστιες ζημίες το 2012 και 2013, την περασμένη χρονιά η Peugeot σημείωσε κέρδη μόλις άρχισε να εφαρμόζει το σχεδίου εξορθολογισμού της μάρκας της.
Ο Picat είπε επίσης πως η Peugeot «εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο» να παρουσιάσει ένα μεγάλο SUV πριν το τέλος της δεκαετίας, αν και ακόμα δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση.