Η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες και τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες για την επόμενη γενιά του Tucson, του κόμπακτ crossover της, που θα παρουσιαστεί στις 3 Μαρτίου στο Διεθνές Σαλόνι της Γενεύης.
Προς το παρόν, η εταιρεία μιλά μόνο για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του Tucson που αναμένεται να λανσαριστεί εμπορικά το δεύτερο 6μηνο του 2015, κάτι που δείχνει πόσο πολύ υπολογίζει την κατηγορία αυτή στη Γηραιά Ήπειρο. Μια Ευρώπη που μόνο τα premium κόμπακτ SUV εκτιμάται ότι εφέτος θα αγγίξουν τις 600.000 αυτοκίνητα.
Το νέο Tucson είναι ένα ολοφάνερο αισθητικό χαρμάνι του υφιστάμενου Santa Fe και του πιο γωνιώδους πρωτοτύπου Intrado, πλησιάζοντας τα χαρακτηριστικά ενός CUV παρά τα αντίστοιχα SUV του σημερινού μοντέλου. Όπως είχαμε δει πριν από λίγες ημέρς στο teaser-video, το σχεδιαστικό επιτελείο του Peter Schreyer υιοθέτησαν για το Tucson τα τελευταίας γενιάς οριζόντια χρωμέ σλατς στη γρίλια της μάσκας, σε μια κίνηση για να εναρμονιστεί το αυτοκίνητο με τα πιο πρόσφατα μοντέλα της γκάμας Hyundai.
Το από έχει επίσης παρόμοια «επίπεδη» σχεδίαση, όμοια με αυτή του Santa Fe, αλλά στα χαμηλότερα σημεία ου εμπρός μέρους βρίσκουμε ένα συνδυασμό από εισαγωγές αέρα, φώτα ομίχλης και LED. Σε προφίλ, το Tucson δείχνει την έντονα οπισθοκλινή οροφή του, ενώ οι μεγάλοι τροχοί που γεμίζουν τους θόλους έχουν τις τετραγωνισμένες ακτίνες που παραπέμπουν στο Intrado.
Στην καμπίνα, η Hyundai δηλώνει ότι εστίασε στη βελτίωση της ποιότητας των υλικών και προσφέρει μια εντυπωσιακή δερμάτινη επένδυση Wine Red με μαύρες αντιστίξεις. Στον κατάλογο των έξτρα, ο υποψήφιος αγοραστής θα βρει θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα και ένα αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων. Η Hyundai έδειξε όμως και προσοχή στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού με συστήματα όπως το Autonomous Emergency Braking, το Lane Keeping Assist, το Blind Spot Detection και πολλά ακόμη.
Το Hyundai Tucson ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα κατασκευάζεται στην Τσεχία θα διαθέτει μια καλή γκάμα σε μοτέρ. Οι βενζινοκινητήρες περιορίζονται σε δύο, με κοινή χωρητικότητα τα 1.600 cc, αλλά με μέγιστη ισχύ τους 135 PS για τον ατμοσφαιρικό (GDI) και 177 PS για τον τούρμπο (Τ-GDI). Η επιλογή σε ντίζελ ξεκινά από τα 1.700 cc και τους 115 PS και δίλιτρο με 135 ή 185 PS. Όλοι τους συνδυάζονται με 6άρι σασμάν, χειροκίνητο ή αυτόματο, με το δεύτερο του 1.6 Τ-GDI να είναι διπλού συμπλέκτη (DCT).