Το νέο Audi TT Roadster έχει μαλακή οροφή με τμήματα από μαγνήσιο, που ζυγίζει 3 kg λιγότερο από του προηγούμενου και ανοίγει σε 10’’.
Μετά το coupe Audi TT ήρθε και η σειρά του Roadster. Το οποίο διαθέτει μαλακή οροφή και εφοδιάζεται με όλους τους κινητήρες της γκάμας του κλειστού ΤΤ.
Στον μηχανισμό της υφασμάτινης οροφής του Audi TT Roadster χρησιμοποιούνται τμήματα από αλουμίνιο και μαγνήσιο, έτσι ώστε να εξοικονομηθούν 3 kg σε σχέση με αυτή του προκατόχου του. Ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd 0,30 με την οροφή κλειστή είναι κορυφαίος ανάμεσα στα μικρά roadster. Ανοίγει σε 10’’ με ταχύτητα έως 50 km/h, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 280 lt ανεξαρτήτως της θέσης της.
Το Audi TT Roadster εφοδιάζεται με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί και το κλειστό αδερφάκι του. Ο βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI αποδίδει 230 PS και 37,7 kgm, ενώ υπάρχει και ένας 2λιτρος TDI με 184 PS και 38,7 kgm. Κορυφαία έκδοση, τουλάχιστον προς το παρόν, είναι το TT S Roadster, με 310 PS και 38,7 kgm, που διαφοροποιείται και σε επίπεδο εμφάνισης.
Η τετρακίνηση quattro διατίθεται ως έξτρα στο TT Roadster 2.0 TFSI και ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του TT S Roadster. Και τα δύο μπορούν να εφοδιαστούν με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, αντί του στάνταρ χειροκίνητου 6τάχυτου. Σύμφωνα με την Audi το βασικό TT Roadster ζυγίζει 1.320 kg, είναι δηλαδή 90 kg βαρύτερο από το αντίστοιχο coupe. Το έξτρα βάρος δεν εμποδίζει το TT S Roadster να φτάσει τα 100 km/h από στάση σε 4,9’’.
Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Audi TT Roadster αναμένεται να ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα, όταν το μοντέλο θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.