Ο κ. Koei Saga μας είπε ότι το υβριδικό σύστημα του GT86 «θα μπορούσε να αποτελεί συνδυασμό υβριδικών συστημάτων που χρησιμοποιούμε ήδη σε μοντέλα δρόμου και σε αγωνιστικά. Οπότε, δεν υπάρχει λόγος να μην βγει και μία τέτοια έκδοση και για το GT86».
Παρά το γεγονός ότι όλα τα επιβατικά μοντέλα της Toyota είναι κατά βάση προσθιοκίνητα, η premium θυγατρική Lexus χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία Hybrid Synergy Drive στα υβριδικά της, συμπεριλαμβανομένου και του πισωκίνητου GS 450h.
Η πολυδιαμορφώσιμη φύση του υβριδικού συστήματος της Toyota έχει αποδείξει την αξία του και μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του τόσο σε καθημερινά μοντέλα όσο και σε πιο extreme όπως το Yaris Hybrid-R, αλλά έως τώρα δεν έχει συνεργαστεί με έναν boxer κινητήρα όπως ο 4κύλινδρος του GT86.
Την στιγμή που τα απλά υβριδικά μοντέλα της φίρμας χρησιμοποιούν CVT κιβώτιο και το extreme Yaris Hybrid-R φέρει χειροκίνητο σειριακό, η υβριδική έκδοση του GT86 πρέπει να διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Όσον αφορά το επιπλέον βάρος που θα προσθέσουν στο GT86 οι μπαταρίες, ο Saga τόνισε απάντησε ότι «με τον σωστό σχεδιασμό θα είναι ελαφρώς βαρύτερο αλλά δεν θα χάσει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του». Σε παλαιότερη όμως ερώτηση που είχαμε θέσει για το ίδιο θέμα στον αρχιμηχανικό της ιαπωνικής εταιρείας, Tetsuya Tada, μας είχε απαντήσει ότι οι μπαταρίες δεν θα επηρεάσουν την φιλοσοφία χαμηλού κέντρου βάρους και με μελετημένη αεροδυναμική του πατώματος δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας του μοντέλου. Σε περίπτωση όμως που χρειαστούμε μείωση του συνολικού βάρους, το αγωνιστικό τμήμα της Toyota TRD είναι σε θέση να το μειώσει κατά 100 kg.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Παρουσιάστηκε το Toyota Yaris Hybrid-R των 420 PS
Στο Τόκιο θα παρουσιαστεί το νέο roadster της ΒΜW, προάγγελος της Ζ5
Στις εκθέσεις η νέα Toyota Corolla, με τιμή από €15.350
Οδηγούμε τη νέα Toyota Corolla