«Οι ενάγοντες δεν διατύπωσαν καμία συγκεκριμένη κριτική για τα προγραμματιζόμενα μέτρα και, ως εκ τούτου, δεν απέδειξαν ότι υπάρχουν ελλιπή στοιχεία εκ μέρους του εναγομένου», είπε η δικαστής Αν Λακεμάν, κρίνοντας την υπόθεση και απορρίπτοντας τις μηνύσεις.
Η Peugeot, που αναφέρει λειτουργικές ζημιές €576 εκατ. το 2012, είπε την εβδομάδα που πέρασε ότι τα έσοδά της για το πρώτο 4μηνο του 2013 μειώθηκαν κατά 6,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στα €13 δις. Και πρόβλεψε ότι η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου μπορεί να πέσει κατά 5% το 2013.
Η Peugeot στοχεύει στη συρρίκνωση του εργατικού δυναμικού της κατά 17% μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ως απάντηση στο καθοδικό σπιράλ στο οποίο έχουν περιέλθει οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτου, αντιμετωπίζοντας ύφεση για έκτη συνεχή χρονιά. Κλείνει επίσης ένα εργοστάσιο στα περίχωρα του Παρισιού, ρευστοποιεί δραστηριότητες και προχωρεί σε στρατηγική συμμαχία με την General Motors.
Οι δύο εργατικές ενώσεις, CGT και SUD επιχειρούν να μπλοκάρουν το σχέδιο ανασυγκρότησης της PSA, επί τη βάσει του ότι τα πακέτα των αποζημιώσεων που συνοδεύουν τις απολύσεις ήταν ανεπαρκή για τους εργαζομένους και ότι το νομικό πλαίσιο για τα εν λόγω μέτρα δεν είχε τηρηθεί από την κατασκευάστρια εταιρεία.
«Το δικαστήριο αποφάσισε λαμβάνοντας υπόψη μόνο τα επιχειρήματα της Peugeot», είπε η Μαρί-Λορ Ντιφρέσν-Καστέ, δικηγόρος της CGT, «αλλά θα εφεσιβάλλουμε την απόφαση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT