Ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Mazda Ευρώπης, Peter Birtwhistle, ανέφερε: “To 2 είναι πιο επικερδές στην ασιατική παρά στην ευρωπαϊκή αγορά, για αυτό και η νέα γενιά πρέπει να στοχεύσει στο γυναικείο αγοραστικό κοινό”.
“Αυτό το γεγονός, μας εμπόδισε να τονώσουμε μυϊκά την εξωτερική εμφάνιση του νέου 2, γιατί υπήρχε το ενδεχόμενο να «τρομάξουμε» το κοινό”. Και έκλεισε λέγοντας ότι “το νέο μοντέλο είναι εμφανίσιμο και είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι η νέα γενιά του Mazda2 θα ανοίξει το δρόμο και για ένα νέο μοντέλο στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, ενός μικρού crossover που θα βασίζεται σε αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Mazda3 Hybrid με κατανάλωση 3,2 lt/100 km
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα πισωκίνητα μοντέλα θέλουν οι μηχανικοί της Mazda
Το νέο Mazda MX-5 θα παραμείνει προσιτό, λέει η Mazda
10 εκατ. αυτοκίνητα γιορτάζει η Mazda
Το Mazda3 θα πάει οδικώς στην έκθεση της Φρανκφούρτης (VIDEO)
Mazda: Δεν σκοπεύουμε να φτιάξουμε εργοστάσιο στην Ευρώπη
Αποκαλύφθηκε και η σεντάν έκδοση του νέου Mazda3