Driveit

Πιθανά τα υψηλότερα όρια CO2 που επιθυμεί η Γερμανία

Η Γερμανία προσπαθεί να κερδίσει χρόνο ώστε οι premium κατασκευαστές της να πετύχουν πιο εύκολα τα νέα όρια εκπομπών CO2.

Οι Υπουργοί Περιβάλλοντος των χωρών-μελών συνεδριάζουν σήμερα για να καθορίσουν τα νέα όρια μέσων εκπομπών CO2 για τα αυτοκίνητα θα που πωλούνται στην Ε.Ε. Ο στόχος των 95 gr/km που είχε τεθεί αρχικά για το 2020 αναμένεται να μετατεθεί τέσσερα χρόνια αργότερα, μετά από αίτημα της γερμανικής κυβέρνησης.

Η κίνηση αυτή της Γερμανίας έχει στόχο να δώσει επιπλέον χρόνο στους Γερμανούς κατασκευαστές να εναρμονιστούν με τα νέα όρια. Μέχρι στιγμής λέγεται ότι η Ιταλία είναι αντίθετη σε μια τέτοια αλλαγή, η Γαλλία συμφωνεί με τη μετάθεση του στόχου αν και δεν θα ήθελε να συμφωνήσει σε κάτι που να ευνοεί εμφανώς τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ η Μ. Βρετανία θα συμφωνήσει ως αντάλλαγμα στην άρση του ορίου των bonus των τραπεζιτών, στην οποία συμφώνησε η Γερμανία.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος της Γερμανίας Peter Altmaier δήλωσε σχετικά: «Το ζήτημα είναι πώς θα παντρέψουμε την προστασία του περιβάλλοντος με την απαραίτητη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα που χρειάζεται η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία για να επιβιώσει. Είμαι πεπεισμένος ότι θα βρεθεί η λύση μέσα στις επόμενες εβδομάδες».

Υπενθυμίζουμε ότι τα 95 gr CO2/km αντιστοιχούν σε κατανάλωση 4,1 lt/100 km για βενζινοκίνητα και 3,6 lt/100 km για αυτοκίνητα με κινητήρες diesel.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Driveit

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα