Ο βρετανικός οργανισμός CompareTheMarket έκανε μια μελέτη που βασίστηκε σε αναζητήσεις στο Google για 10 χρόνια για να μάθει ποιες μάρκες, αυτοκίνητα και τύποι αυτοκινήτων είναι τα πιο δημοφιλή και λιγότερο δημοφιλή.
Στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, μια δεκαετία μοιάζει με αιωνιότητα: Τα μοντέλα συχνά ανανεώνονται πολύ πριν φτάσουν στα δέκατα γενέθλιά τους και εξελίσσονται συνεχώς με την προσθήκη νέων τεχνολογιών και ανασχεδιασμού στο μέσον της καριέρας τους. Οι μάρκες από την άλλη, ευαίσθητες όσον αφορά την εικόνα τους, αλλάζουν κι αυτές από τη μια δεκαετία στην άλλη: Νέο λογότυπο, νέα σχεδιαστική γλώσσα, νέο σλόγκαν…