Άλλοι καιροί, άλλα ήθη! Ο κόσμος του αυτοκινήτου γίνεται όπως αυτός των video games. Στα τελευταία, είναι πλέον σύνηθες να αγοράζεις ημιτελή παιχνίδια, στη φάση της εξέλιξης «beta». Αυτό που αποκαλείται ως «εκ των προτέρων πρόσβαση», εφαρμόζει πλέον και η αυτοκινητοβιομηχανία, ειδικά οι ακριβές φίρμες, που φαίνεται να έχουν χτυπήσει φλέβα χρυσού. Η πιο γνωστή καμπάνια εκκίνησης είναι αυτή του Tesla Model 3: Παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2016, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τρία χρόνια αργότερα.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr