Έχετε στο μυαλό σας την Toyota ως συντηρητική σχεδιαστικά μάρκα; Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε.
Κατά καιρούς ωστόσο έχει παρουσιάσει διάφορες τολμηρές ιδέες. Τις οποίες έχει καθιερώσει ως mainstream μέσω των πωλήσεών της. Το πρώτο RAV ας πούμε, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Το τελευταίο παράδειγμα είναι το crossover CH-R. Και από ότι φαίνεται, με την ίδια διάθεση είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν, αναζητώντας τα όρια της εκκεντρικότητας της ίδιας της μάρκας και των πελατών της.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr