Site icon NewsIT
14:07 | 23.09.22

Πού και πότε πρέπει να φορτίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Προειδοποίηση για υπερφόρτωση του δικτύου

Πού και πότε πρέπει να φορτίζονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα – Προειδοποίηση για υπερφόρτωση του δικτύου

Ìßá Bentley Flying Spur Hybrid äéÝó÷éóå áð¢ Üêñç óå Üêñç ôçí Éóëáíäßá ÷ñçóéìïðïéþíôáò âéïêáýóéìá äåýôåñçò ãåíéÜò êáé çëåêôñéêÞ åíÝñãåéá ãåùèåñìéêÞò ðñïÝëåõóçò ? Ôáîßäé 733 ÷éëéïìÝôñùí ìå Ýíá íôåðüæéôï/öüñôéóç áðü áíáíåþóéìåò ðçãÝò åíÝñãåéáò, ÷ùñßò ôçí áíÜãêç áíåöïäéáóìïý ? Åðßäåéîç ôå÷íïëïãéêÞò õðåñï÷Þò ôçò Bentley ìå ôï êïñõöáßï ôçò grand tourer íá êéíåßôáé ìå ïéêïëïãéêü ôñüðï ? Ìåßùóç ôùí åêðïìðþí CO 2 êáôÜ 45% óôç ìÝôñçóç “Well-to- Wheels” óå óýãêñéóç ìå ôç óõíçèéóìÝíç âåíæßíç ? Ç Bentley õëïðïéåß óôáäéáêÜ ôç óôñáôçãéêÞ Beyond100 (Áñãõñïýðïëç, 9 Íïåìâñßïõ 2021) ¸íá ðñùôüôõðï ôçò Bentley Flying Spur Hybrid, êéíïýìåíï áðïêëåéóôéêÜ ìå âéïêáýóéìï ðñïåñ÷üìåíï áðü Ü÷õñï êáé «ðñÜóéíç» çëåêôñéêÞ åíÝñãåéá, äéÝó÷éóå ôçí Éóëáíäßá áð¢ Üêñç óå Üêñç. Ôï ìÞêïõò 733 ÷éëéïìÝôñùí ôáîßäé, Þôáí ôìÞìá ôçò äéáäéêáóßáò Ýãêñéóçò ôïõ áõôïêéíÞôïõ ðñéí âãåé óôçí ðáñáãùãÞ. Ç Azure Purple Flying Spur Hybrid êÜëõøå ôçí áðüóôáóç ìå Ýíá êáé ìüíï íôåðüæéôï êáé ìßá öüñôéóç, ÷ùñßò ôçí áíÜãêç áíåöïäéáóìïý. ×ñçóéìïðïéÞèçêáí 100% âéïêáýóéìá äåýôåñçò ãåíéÜò êáé çëåêôñéêÞ åíÝñãåéá ãåùèåñìéêÞò ðñïÝëåõóçò, ðïõ äéáôßèåôáé áðü ôï éóëáíäéêü äßêôõï çëåêôñéêÞò åíÝñãåéáò. Ôï åðéôõ÷çìÝíï ôáîßäé Þôáí åðéâåâáßùóç ôüóï ôçò ìåãÜëçò áõôïíïìßáò ôçò íÝáò Hybrid ôçò Bentley – äåýôåñçò ðïõ ëáíóáñßóôçêå ìåôÜ ôç Bentayga Hybrid – üóï êáé ôçò Ýñåõíáò ôçò Bentley ãéá âéïêáýóéìá ðïõ ìðïñïýí íá ÷ñçóéìïðïéçèïýí ÷ùñßò ôñïðïðïßçóç êéíçôÞñá. ×ñçóéìïðïéÞèçêå êáýóéìï ðïõ óõììïñöþíåôáé ìå ôï ßäéï ðñüôõðï (EN228) ìå ôç óõíçèéóìÝíç âåíæßíç áíôëßáò, ùóôüóï ðñïÞëèå åî ïëïêëÞñïõ áðü âéïìÜæá áðïññéììÜôùí (ð.÷. Ü÷õñï) ÷ùñßò êüóôïò ãéá ôçí ðáñáãùãÞ ôñïößìùí Þ ôï öõóéêü ïéêïóýóôçìá. Ï óõíäõáóìüò áõôïý ôïõ êáõóßìïõ êáé ôïõ åõöõïýò çëåêôñïêßíçôïõ óõóôÞìáôïò Äåëôßï Ôýðïõ Íßêïò Ìáñôßíïò Group PR Manager marnik@kosmocar.gr 210 9981119 6978 332119 Bentley Athens Ëåùö. Êçöéóßáò 342 154 51 ÍÝï Øõ÷éêü athens.bentleymotors.com êßíçóçò ôçò Flying Spur Hybrid, óÞìáéíå óõíïëéêÞ ìåßùóç êáôÜ 45% óôéò åêðïìðÝò CO 2 êáôÜ ôç äéÜñêåéá ôïõ ôáîéäéïý,

Newsit Newsroom

Καθώς αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, των οποίων οι μπαταρίες χρειάζονται φόρτιση, θα πρέπει να αποφεύγεται αυτή να γίνεται μαζικά το βράδυ στα σπίτια, επειδή υπάρχει κίνδυνος υπερφόρτωσης του ηλεκτρικού δικτύου, σύμφωνα με ερευνητές στις ΗΠΑ που μελέτησαν το ζήτημα και απευθύνουν σχετική προειδοποίηση, πριν επιδεινωθεί το πρόβλημα.

Πρακτικά, όπως λένε, αυτό σημαίνει περισσότερη φόρτιση την ημέρα σε κοινόχρηστους σταθμούς εκτός σπιτιού ή στους χώρους εργασίας.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Στάνφορντ της Καλιφόρνιας, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό για θέματα Ενέργειας «Nature Energy», επισημαίνουν ότι μέχρι στιγμής -σε όλον τον κόσμο- η συντριπτική πλειονότητα των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων τα φορτίζει στο σπίτι το απόγευμα ή το βράδυ, κατά προτίμηση τις ώρες που ισχύει φθηνότερο νυχτερινό τιμολόγιο για το ρεύμα.

Όμως, με αυτόν τον ρυθμό, όπως εκτιμούν, αναμένεται σε μερικά χρόνια να αυξηθεί σημαντικά η νυχτερινή ζήτηση αιχμής για ηλεκτρισμό.

Οι ερευνητές προτείνουν στις αρμόδιες Αρχές να εφαρμόσουν κίνητρα που θα ωθήσουν τους κατόχους ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων να τα φορτίζουν την ημέρα.

Μέχρι σήμερα τα κίνητρα (ιδίως το φθηνότερο νυχτερινό τιμολόγιο) ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να επαναφορτίζουν τις μπαταρίες των οχημάτων τους τα βράδια, όπως όσοι κάνουν βραδινή χρήση π.χ. των πλυντηρίων ρούχων και πιάτων τους. Αν αυτή η τάση συνεχιστεί, τότε το ηλεκτρικό δίκτυο μπορεί να γίνει ασταθές.

«Τα ευρήματα της μελέτης έχουν δύο ουσιαστικές συνέπειες: Η πρώτη είναι ότι τα “σήματα των τιμών” δεν είναι ευθυγραμμισμένα με αυτό που θα ήταν καλύτερο για το ηλεκτρικό δίκτυο και για τους καταναλωτές, ενώ η δεύτερη είναι η ανάγκη για περισσότερες επενδύσεις σε υποδομές φόρτισης στους χώρους όπου οι άνθρωποι εργάζονται», δήλωσε η αναπληρώτρια καθηγήτρια Επιστήμης και Τεχνολογίας της Ενέργειας Ινές Αζεβέδο.

Η φόρτιση στη διάρκεια της ημέρας έχει, σύμφωνα με τους ερευνητές, και άλλο ένα πλεονέκτημα: Μπορεί να αντλήσει άμεσα την παραγόμενη ηλιακή ενέργεια τη στιγμή που αυτή είναι διαθέσιμη, χωρίς να χρειάζεται οι εταιρείες ηλεκτρισμού να επενδύσουν σε περισσότερες εγκαταστάσεις αποθήκευσης της ανανεώσιμης ενέργειας, ώστε αυτή να είναι διαθέσιμη τα βράδια που σήμερα τη χρειάζονται οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version