Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το ξεχωριστό i30 θα τρέξει για να «συλλέξει» πληροφορίες και να καταγράψει την συμπεριφορά όλων των μηχανικών μερών και των τεχνολογιών που θα χαρακτηρίζουν τα μελλοντικά μοντέλα του σπορ τμήματος.
Το αυτοκίνητο εξέλιξης που θα τρέξει στον απαιτητικό αγώνα είναι προετοιμασμένο από το αγωνιστικό τμήμα ενός ντίλερ της φίρμας στην Γερμανία. Σε σχέση με ένα απλό i30, το 40% της έκδοσης επιδόσεων είναι εντελώς διαφορετικό. Ο κινητήρας είναι καινούριος και θα αποτελέσει το κύριο πεδίο δοκιμών, ενώ όπως είναι ευκόλως κατανοητό διαθέτει σπορ ανάρτηση, μεγαλύτερους και ελαφρύτερους τροχούς, αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης, μεγαλύτερα φτερά, αεροδυναμικό κιτ και φυσικά, roll cage για τον αγώνα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Hyundai δεν έχει πει επίσημα για το εάν το i30 θα είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς μοντέλων N, αλλά έως τώρα δεν έχουμε δει κάποιο άλλο μοντέλο της να περνά τις ίδιες δοκιμασίες.
Όσον αφορά τον κινητήρα, η Hyundai κρατά καλά κλειστά τα χαρτιά της. Σύμφωνα όμως με τελευταίες πληροφορίες, ο 2λιτρος τούρμπο κινητήρας θα αποδίδει πάνω από 260 ίππους.