Η επόμενη γενιά του Mini θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, με το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινά στο τέλος του χρόνου και στην ελληνική αγορά να το περιμένουμε την Άνοιξη του 2014.
Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες της τρίτης γενιάς του Mini χωρίς καμουφλάζ. Οι πρώτες εικόνες δείχνουν πως η νέα γενιά έχει αρκετές αισθητικές αλλαγές και σαφώς περισσότερες απ’ ό,τι η μετάβαση από την πρώτη στην δεύτερη γενιά.
Τα οβάλ φανάρια εμπρός που φιλοξενούν στο εσωτερικό τους ένα περίγραμμα από φώτα είναι ίσως η πιο χαρακτηριστική αλλαγή και θυμίζουν αρκετά αυτά που είχαμε δει στο πρωτότυπο Rocketman που είχε παρουσιάσει η εταιρεία το 2011.
Η σχεδίαση του μπροστινού μέρους είναι πιο αιχμηρή από το υπάρχον μοντέλο και σαφώς πιο χαρακτηριστική. Η μπροστινή μάσκα έχει λεπτύνει και γενικά το μπροστινό μέρος έχει αποκτήσει περισσότερες καμπύλες γραμμές. Από το πλάι, το νέο Mini δείχνει μακρύτερο και με μεγαλύτερο μεταξόνιο, με το μεγαλύτερο εμπρός πρόβολο να το διαφοροποιεί αισθητά από τις δύο προηγούμενες γενιές του. Πίσω αντίθετα, οι διαφορές είναι λιγότερες. Τα φώτα για παράδειγμα ακολουθούν σε σχήμα τη φιλοσοφία των προκατόχων του, αλλά είναι λίγο μεγαλύτερα σε διαστάσεις.
Παλιότερες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της καμπίνας μας έχουν κάνει ήδη γνωστό ότι το Mini του 2014 θα διαθέτει ένα σύστημα εφάμιλλο του iDrive της BMW, για το χειρισμό του συστήματος infotainment, πιο συντηρητικούς σχεδιαστικά διακόπτες και σύμφωνα με διαρροές στελεχών της εταιρείας, πολύ καλύτερα σε ποιότητα υλικά.
Το 3θυρο Mini των φωτογραφιών είναι το πρώτο από τα 11 συνολικά μοντέλα της φίρμας -και άλλων 12 της BMW– που βασίζεται στη νέα μπροστοκίνητη πλατφόρμα της BMW. Στελέχη της εταιρείας αναφέρουν ότι το μεγαλύτερο μεταξόνιο της πλατφόρμας έχει ωφελήσει σημαντικά την ποιότητα κύλισης του Mini, χωρίς ωστόσο να καταστρέψει την αμεσότητα που χαρακτηρίζει την οδική συμπεριφορά του.
Το νέο Mini θα λανσαριστεί στην αγορά και με τους νέους 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ, της βαυαρικής φίρμας, με τους τωρινούς 1.6 τούρμπο να συνεχίζουν την καριέρα τους μόνο στις εκδόσεις Cooper S και John Cooper Works. Όλα τα μοτέρ θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται και αυτόματο οκτώ ταχυτήτων.