Site icon NewsIT

Πρωτότυπο Renault Twizy με τεχνολογία από Formula 1

26.04.2013 | 13:21
Πρωτότυπο Renault Twizy με τεχνολογία από Formula 1

To ηλεκτρικό Renault αποκτά σύστημα KERS τεχνολογίας Formula 1 και μεταμορφώνεται σε πύραυλο!

Η Renault μεταμόρφωσε το λιλιπούτειο αυτοκίνητο πόλης της, το ηλεκτρικό Twizy, σχεδόν σε μονοθέσιο F1. Το πρωτότυπο Twizy RanaultSport F1 χρησιμοποιεί ένα σύστημα KERS από τη Renault F1 για να ισοφαρίσει στην επιτάχυνση 0-100 km/h το ταχύτερο μοντέλο της Renault, το Megane RS 265, πετυχαίνοντας επίδοση 6,0”. 

Προς το παρόν το πρωτότυπο είναι ένα και μοναδικό και είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ των μηχανολόγων της RenaultSport και εκείνων της RenaultSport F1. Ο σκοπός του είναι να δείξει ότι η τεχνολογία της F1 –στη συγκεκριμένη περίπτωση το KERS– μπορεί να μεταφερθεί σε αυτοκίνητα δρόμου.

Το βάρους 30 kg σύστημα KERS περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου κι ένα σύστημα ελέγχου. Έχει τοποθετηθεί στη θέση του πίσω καθίσματος του Twizy (που μετατρέπεται έτσι σε… μονοθέσιο) και έχει συνδεθεί με τον κανονικό ηλεκτροκινητήρα του Twizy που αποδίδει 17 ίππους.

Η κινητική ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα, εδώ ανακτάται από το KERS και αποθηκεύεται στην μπαταρία. Με το σύστημα πλήρως φορτισμένο, υπάρχουν 80 επιπλέον ίπποι διαθέσιμοι. Οι δυνάμεις επιβράδυνσης στο Twizy F1 δεν έχουν καμία σχέση με εκείνες ενός μονοθεσίου F1, οπότε το KERS έχει τροποποιηθεί ώστε να παίρνει ισχύ και από το κύριο ηλεκτρικό μοτέρ του αυτοκινήτου, έτσι ώστε η επιπλέον δύναμη να είναι πάντα διαθέσιμη.

Όταν επιλέγεται η λειτουργία “Boost” (ενίσχυση) από το αγωνιστικό τιμόνι τύπου Formula Renault 3.5 του Twizy F1 (η άλλη λειτουργία είναι η “Recover”, δηλ. ανάκτηση), η τελική ταχύτητα φτάνει τα 120 km/h στις 10.000 rpm. Επειδή το KERS γυρίζει πολύ πιο γρήγορα, με 36.000 rpm, υπάρχει ένα σύστημα γραναζιών ανάμεσα στα δύο ηλεκτρικά μοτέρ για να τα συγχρονίζει.

Το Twizy F1 ζυγίζει 564 kg, δηλαδή 91 kg παραπάνω από το απλό Twizy. Όμως χάρη στο KERS η σχέση ισχύος/βάρους έχει βελτιωθεί θεαματικά, από τα 25 κιλά ανά ίππο του απλού Twizy στα 5,8 κιλά/ίππο. Το Renault Megane RS έχει 5,2 κιλά/ίππο.

Το Twizy F1 έχει ένα bodykit αντίστοιχο του ονόματός του, με φαρδιά εμπρός και πίσω φτερά, πλευρικά μαρσπιέ τύπου sidepods, πίσω διαχύτη κι ένα πίσω φανάρι βροχής σαν αυτά της F1. Το κίτρινο χρώμα θυμίζει τα παλιά μονοθέσια F1 της εταιρείας.

Την εξέλιξη του πλαισίου και των αναρτήσεων έχουν αναλάβει οι μηχανικοί της RenauSport ώστε να είναι σίγουρο ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν στους 80 επιπλέον ίππους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version