O Kamui Kobayashi, που είχε πάρει την pole position για τις 24 Ώρες με έναν γύρο-ρεκόρ, ήταν επικεφαλής με διαφορά όταν σταμάτησε στην πίστα λόγω βλάβης του συμπλέκτη τη 10η ώρα του αγώνα, μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.
Τελικά αποδείχτηκε ότι ο συμπλέκτης είχε υπερθερμανθεί την περίοδο όπου είχε βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. O Kobayashi είχε μόλις αντικαταστήσει τον Mike Conway στο τιμόνι της Toyota No.7 και περίμενε στο κόκκινο φανάρι, στην έξοδο του pit-lane, να περάσει το τρενάκι των αυτοκινήτων πίσω από το safety car.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr