Λάθος! Όλα τα αυτοκίνητα αν είναι σωστά προετοιμασμένα μπορούν να τα βγάλουν πέρα. Αυτό πιστεύει η FΙΑΤ και μάλιστα το έχει αποδείξει και στο παρελθόν.
Έτσι, στον φετινό αγώνα που θα ξεκινήσει στις 2 Ιανουαρίου, στις συμμετοχές με τον αριθμό 356 στις πόρτες φιγουράρει ένα FΙΑΤ Panda 4×4 της PanDakar με πλήρωμα τους Giullio Verzeletti και Antonio Cabini που έχουν σαν στόχο να φτάσουν στον τερματισμό.
Και βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που ένα Panda συμμετέχει στο Dakar. Το μικρό ιταλικό μετρά μπόλικες συμμετοχές με πιο χαρακτηριστική αυτή του 2007 με τον Miki Biasion στο πηδάλιο.
Βέβαια, το συγκεκριμένο Panda 4×4 δεν είναι σαν αυτά που… κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Η PanDakar το έχει εφοδιάσει με ένα μοτέρ, 1.900 τουρμποντίζελ τεχνολογίας MTJ απόδοσης 190 ίππων με ειδικό φίλτρο αέρα με την εισαγωγή στην οροφή, πιο ενισχυμένο πίσω διαφορικό, ενισχυμένο άξονα μετάδοσης, διαφορετικά αμορτισέρ, ενισχύσεις στο αμάξωμα, φουσκωμένα φτερά ώστε να χωρέσουν τα τρακτερωτά ελαστικά των 15 ιντσών, ενώ έχει αυξηθεί αρκετά και η απόσταση από το έδαφος.
Την προσπάθεια των Giullio Verzeletti και Antonio Cabini θα ενισχύσουν από τα φορτηγά υποστήριξης οι Paolo Calabria, Giuseppe Fortuna και Loris Calubini, ενώ σε ένα άλλο φορτηγό που είναι επιφορτισμένο για καθ’ οδόν βοήθεια θα βρίσκονται οι Yuri Salodini και Marco Campara.
Στόχος βέβαια δεν είναι η νίκη (πώς θα μπορούσε άλλωστε), αλλά η διάκριση στην κατηγορία του και βέβαια ο τερματισμός που στην προκειμένη περίπτωση θα μετρήσει ως νίκη.