Την ίδια στιγμή, ο Dietrich Mateschitz εξετάζει το ενδεχόμενο να αποσύρει τις Red Bull και Toro Rosso από την Formula 1 καθώς αντιμετωπίζει πρόβλημα στην οριστικοποίηση συνεργασίας με προμηθευτή κινητήρων.
Μετά την απόφαση να μην συνεχίσουν με την Renault, η Ferrari φαίνεται να είναι η μόνη επιλογή της Red Bull για την επόμενη σεζόν, καθώς η Mercedes αποφάσισε να μην της προμηθεύσει κινητήρες. Αν η Red Bull και η Toro Rosso εγκαταλείψουν το πρωτάθλημα, το grid θα μειωθεί σε 18 μονοθέσια από το 2016, συμπεριλαμβανομένης και της ένταξης της Haas από την επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Toto Wolff είπε πως το τρίτο αυτοκίνητο με έναν νεότερο οδηγό θα μπορούσε να είναι η λύση, όμως προτιμά η Formula 1 να μην χάσει καμία ομάδα.
«Αν μια ομάδα φύγει -κάτι που φαινόταν να γίνεται πριν λίγο καιρό με τη Lotus- το τρίτο μονοθέσιο ανά ομάδα θα ήταν μια λύση για να συμπληρωθεί το grid», δήλωσε ο Wolff.
«Ωστόσο, κάτι τέτοιο για μένα δεν φαντάζει και τόσο συναρπαστικό. Θα ήθελα να έχω και τη Red Bull μέσα στο πρωτάθλημα και ένα grid από 27-28 μονοθέσια και αρκετούς νέους οδηγούς. Όλα αυτά συνθέτουν συνθήκες για συναρπαστικές μάχες στην πίστα. Σε κάθε περίπτωση πρώτη προτεραιότητα είναι να κρατηθούν όλες οι ομάδες μέσα στο παιχνίδι» κατέληξε ο επικεφαλής της Mercedes.
Αναφερόμενος στα περί προμήθειας ή μη κινητήρων στη Red Bull, είπε πολύ διπλωματικά πως η Red Bull είναι ένα πάρα πολύ δυνατό brand για το σπορ και πως ο ίδιος δεν θα έβλεπε με κακό μάτι μια συνεργασία, όμως «η Mercedes πιστεύει πως η κάθε ομάδα πρέπει κυρίως να κοιτά πως θα δυναμώσει η ίδια και θα ενισχυθεί απέναντι στον ανταγωνισμό. Προτεραιότητα μας είναι να κοιτάξουμε τον εαυτό μας και πως θα εξακολουθήσουμε να είμαστε στην κορυφή».