Ο Ισπανός οδηγός της McLaren δεν θα συμμετάσχει στο GP του Μπαχρέιν αυτό το σαββατοκύριακο. Στη θέση του, θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην F1 ο εφεδρικός οδηγός της ομάδας και πρωταθλητής GP2 2015, Stoffel Vandoorne.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
O Alonso είχε ένα τρομακτικά βίαιο ατύχημα στη Μελβούρνη όταν χτύπησε τον πίσω αριστερό τροχό της Haas του Esteban Gutierrez, προσπαθώντας να περάσει τον Μεξικανό από την εξωτερική με πάνω από 300 km/h.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παρότι οι γιατροί της πίστας τον είχαν βρει εντάξει, ο Ισπανός εξήγησε ότι ο πόνος στο στήθος του εντάθηκε τις επόμενες μέρες. Η αξονική τομογραφία στην οποία υποβλήθηκε έδειξε μια μικρή ρήξη πνεύμονα και«κάποια σπασμένα πλευρά».
Ο Alonso είπε ότι το πρόβλημα δεν ήταν ο πόνος, αλλά ο κίνδυνος πρόσθετων επιπτώσεων: «Το ρίσκο είναι να οδηγήσω, διότι στην F1 κάθεσαι σε μια ορισμένη θέση και με τις δυνάμεις g τα σπασμένα πλευρά θα μπορούσαν να τρυπήσουν στον πνεύμονα.
«Δεν έχουμε εδώ ένα σπασμένο πόδι ή χέρι όπου μπορείς να διαχειριστείς τον πόνο. Αυτό είναι μέσα στο στήθος, όπου υπάρχουν κάποια όργανα. Το πρόβλημα είναι ότι ο τραυματισμός στα πλευρά είναι πολύ πρόσφατος και δεν έχει επανέλθει τελείως. Ο κίνδυνος είναι μικρός, αλλά όλοι θέλουμε μηδενικό ρίσκο».
Ο Alonso αποκλείστηκε επίσημα από τον αγώνα στο Μπαχρέιν όταν πέρασε από ιατρικές εξετάσεις της FIA στην πίστα Sakhir σήμερα Πέμπτη το πρωί. Περιμένει να περάσει από νέες εξετάσεις «μέσα στις επόμενες 8 ή 10 μέρες» για να διαπιστωθεί αν θα μπορεί να πάρει μέρος στον επόμενο αγώνα, στην Κίνα, σε 15 ημέρες.
«Είμαι απογοητευμένος», δήλωσε ο Ισπανός. «Προφανώς θέλουμε να αγωνιστούμε. Όταν έρχεσαι εδώ και δεν μπορείς ούτε να προσπαθήσεις, είναι λυπηρό. Το κατανοώ όμως και σέβομαι την απόφαση. Προσπάθησα μέχρι την τελευταία στιγμή να ετοιμαστώ για τον αγώνα.
Πέρασα κάποιες μέρες στο σπίτι με αρκετό πόνο, αλλά ήμουν έτοιμος να υπομείνω με κάποιον τρόπο τον πόνο μέσα στο μονοθέσιο ώστε να εξασφαλίσω ότι θα μπορούσα να αγωνιστώ. Ο πόνος τελικά είναι διαχειρίσιμος αν δεν τον σκέφτεσαι πολύ. Οι γιατροί όμως πιστεύουν ότι υπάρχει κίνδυνος, και το καταλαβαίνω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT