Ο Raikkonen πέτυχε χρόνο 1’ 36” 896 με τα πολύ μαλακά Pirelli, ένα δέκατο μπροστά από τον team-mate του, Sebastian Vettel.
O Nico Rosberg, που ήταν ο ταχύτερος στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, εδώ ήταν 3ος, 0,237” πίσω από τον πρώτο, με τον Lewis Hamilton 4ο, άλλα δύο δέκατα πιο πίσω με την άλλη Mercedes. Μετά τα επεισοδιακά πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, που διακόπηκαν δύο φορές, η απογευματινή περίοδος εξελίχθηκε πολύ πιο ομαλά.
Ο Rosberg, που αντιμετώπισε πρόβλημα ανάφλεξης στο τέλος της FP1, ήταν ο πρώτος από τους πρωταγωνιστές που φόρεσε τα πολύ μαλακά λάστιχα και έκανε τον καλύτερο χρόνο. Όμως τον πέρασε πρώτα ο Vettel και στη συνέχεια ο Raikkonen.
Στη συνέχεια οι ομάδες επικεντρώθηκαν στην προετοιμασία του αγώνα, με τη Mercedes να φοράει τα μαλακά Pirelli στον Rosberg και τα μεσαία στον Hamilton. Αντίθετα, οι δύο Ferrari έκαναν μεγάλα πακέτα γύρων με τα πολύ μαλακά λάστιχα.
Ο Daniel Ricciardo –η Red Bull του οποίου, στο μέσο της περιόδου, εμφανίστηκε με μπογιά flow-vis, αποτύπωσης της αεροδυναμικής ροής– ήταν ο ταχύτερος από τους «υπόλοιπους», κάνοντας τον 5ο χρόνο μπροστά από τον Max Verstappen και τον Nico Hulkenberg. Οι Carlos Sainz, Sergio Perez και Valtteri Bottas συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Ο Fernando Alonso –που πήρε επιτέλους την άδεια από τους γιατρούς για να συμμετάσχει στον αγώνα– έκανε τον 11ο χρόνο, ένα δέκατο μπροστά από τον Jenson Button με την άλλη McLaren.
Ο Felipe Massa αναπλήρωσε το χρόνο που είχε χάσει στην FP1 με τα δύο σκασμένα λάστιχα, συμπληρώνοντας 34 γύρους και σημειώνοντας τον 14ο χρόνο.
Ο Pascal Wehrlein συνέχισε να εντυπωσιάζει με τη Manor, παίρνοντας τη 17η θέση μπροστά και από τις δύοSauber. Αντίθετα, ο Esteban Gutierrez, μετά τα ηλεκτρικά προβλήματα που αντιμετώπισε το πρωί, είχε άλλη μια απογοήτευση αφού η Haas του έμεινε στο γκαράζ για το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος, αφού είχαν πάρει φωτιά τα πίσω φρένα.
Ο Kevin Magnussen δεν πήρε μέρος στην FP2 καθώς η Renault συνέχισε την έρευνα πάνω στα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Δανός στην FP1 και τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα την κατάρρευση της πίσω αριστερής ανάρτησης του μονοθεσίου του.
Η κατάταξη της δεύτερης σειράς ελεύθερων δοκιμαστικών για το Grand Prix της Κίνας:
Θέση
|
Οδηγός
|
Ομάδα
|
Χρόνος
|
1
|
Kimi Raikkonen
|
Ferrari
|
1m36.896s
|
2
|
Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
1m37.005s
|
3
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
1m37.133s
|
4
|
Lewis Hamilton
|
Mercedes
|
1m37.329s
|
5
|
Daniel Ricciardo
|
Red Bull/TAG Heuer
|
1m38.143s
|
6
|
Max Verstappen
|
Toro Rosso/Ferrari
|
1m38.268s
|
7
|
Nico Hulkenberg
|
Force India/Mercedes
|
1m38.527s
|
8
|
Carlos Sainz
|
Toro Rosso/Ferrari
|
1m38.542s
|
9
|
Sergio Perez
|
Force India/Mercedes
|
1m38.569s
|
10
|
Valtteri Bottas
|
Williams/Mercedes
|
1m38.723s
|
11
|
Fernando Alonso
|
McLaren/Honda
|
1m38.728s
|
12
|
Jenson Button
|
McLaren/Honda
|
1m38.828s
|
13
|
Daniil Kvyat
|
Red Bull/TAG Heuer
|
1m39.178s
|
14
|
Felipe Massa
|
Williams/Mercedes
|
1m39.214s
|
15
|
Jolyon Palmer
|
Renault
|
1m39.774s
|
16
|
Romain Grosjean
|
Haas/Ferrari
|
1m39.890s
|
17
|
Pascal Wehrlein
|
Manor/Mercedes
|
1m39.941s
|
18
|
Marcus Ericsson
|
Sauber/Ferrari
|
1m39.979s
|
19
|
Rio Haryanto
|
Manor/Mercedes
|
1m40.550s
|
20
|
Felipe Nasr
|
Sauber/Ferrari
|
1m41.066s
|
21
|
Esteban Gutierrez
|
Haas/Ferrari
|
1m42.954s
|
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT