Ο πρόεδρος της Honda, Τακανόμπου Ίτο, δήλωσε πως η «πράσινη» τεχνολογία που θα υιοθετήσει η F1 από το 2014, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της εταιρείας να επιστρέψει στην F1.
«Η Formula 1 πρόκειται να θέσει σε ισχύ νέους κανονισμούς που θεσπίζουν υποκυβισμένο κινητήρα με τούρμπο και συστήματα ανάκτησης ενέργειας. Οι κανονισμοί αυτοί ταιριάζουν καλύτερα με τις οικολογικές τεχνολογίες για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής», είπε ο Ίτο στη σχετική συνέντευξη Τύπου.
«Ως αποτέλεσμα, περιμένουμε πολύ μεγαλύτερη μεταφορά τεχνολογίας από τα αγωνιστικά στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, και κάποια ανάστροφη μεταφορά από τα αυτοκίνητα παραγωγής πίσω στα αγωνιστικά.
«Καθώς αρχίσαμε να βλέπουμε μεγαλύτερη συνάφεια ανάμεσα στη νέα κατεύθυνση της F1 και την κατεύθυνση της εξέλιξης των προϊόντων της Honda, οι νέοι μηχανικοί μας, που θα διαμορφώσουν το μέλλον της Honda, άρχισαν να εκφράζουν το πάθος τους για να αναλάβουν μια νέα πρόκληση στους αγώνες Formula 1».
Ο Ίτο πρόσθεσε ότι η επιστροφή στην F1 είναι σημαντική για την εικόνα της Honda παγκοσμίως. Πιστεύει πως οι αγώνες αυτοκινήτου έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις των αυτοκινήτων Honda.
«Από την ίδρυσή της, η Honda ήταν πάντα μια εταιρεία που αναπτύσσεται μέσω της συμμετοχής και των νικών της στους αγώνες», είπε.
Όσο για τη McLaren, δηλώνει σίγουρη ότι η νέα συμφωνία με τη Honda για το 2015 δεν θα επηρεάσει την ανταγωνιστικότητά της το 2014.
«Είναι προς συμφέρον δικό μας και της Mercedes να πάμε καλά», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της McLaren, Τζόναθαν Νιλ. Και για το φόβο τυχόν «κλοπής» τεχνολογίας της Mercedes προς όφελος της Honda, είπε:
«Το συζητήσαμε επί μακρόν με τη Mercedes κι εξασφαλίσαμε ότι η Mercedes νιώθει όσο άνετα χρειάζεται. Άλλωστε η αποκάλυψη μυστικών δεν είναι ούτε προς το συμφέρον της Honda.
«Η Honda είναι μια πολύ έντιμη εταιρεία και η McLaren θα λειτουργήσει σχολαστικά. Γι’ αυτό και οι συνεργασίες μας είναι μακροχρόνιες».
Αν και δεν υπάρχει θέμα συμμετοχής των Ιαπώνων στο κεφάλαιο της αγγλικής ομάδας, η McLaren θα αντιμετωπίζεται ως η «εργοστασιακή» ομάδα της Honda. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα έχει την αποκλειστικότητα των ιαπωνικών κινητήρων.
«Δεν τρέφουμε αυταπάτες. Και έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας για να είμαστε έτοιμοι για το 2015», είπε ο Νιλ. «Όμως αν η FIA ή ο Μπέρνι [Έκλστον] το ζητήσουν, η Honda είναι ενήμερη της κατάστασης.
«Από αυτή την άποψη, η συνεργασία δεν είναι αποκλειστική».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT