Είστε διαβασμένοι; Γνωρίζετε τη δυναμική κάθε ομάδας που συμμετέχει στο φετινό πρωτάθλημα F1; Με τη βοήθεια των συνεργατών μας από το F1 Racing, συγκεντρώσαμε τα απαραίτητα στοιχεία και κάνουμε τις προβλέψεις μας για τη φετινή χρονιά.
RED BULL RACING
Εκκινήσεις αγώνων 146 Νίκες 34 Pole positions 46
Τίτλοι Κατασκευαστών/Οδηγών 3/3
Επικεφαλής Ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ
Τεχνικός Διευθυντής Έιντριαν Νιούι
Πλαίσιο RB9 Κινητήρας Renault RS27 – 2013
Οδηγοί
ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΦΕΤΕΛ
Νίκες 26, Pole positions 36
ΜΑΡΚ ΟΥΕΜΠΕΡ
Νίκες 9, Pole positions 11
Τι λέει το DRIVE
Το πιο εντυπωσιακό σε σχέση με τον τρόπο που η Red Bull πήρε το τρίτο της στη συνέχεια νταμπλ ήταν ο απίστευτος ρυθμός εξέλιξής της κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2012, παρά το πισωγύρισμα λόγω της αλλαγής των κανονισμών για τους υποβοηθούμενους από τα καυσαέρια διαχύτες. Ο τεχνικός διευθυντής, Έιντριαν Νιούι, παρομοίασε την περίπτωση με την εποχή που ήταν στη Williams, στις αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν είχαν απαγορευτεί οι ενεργητικές αναρτήσεις και η ομάδα αναγκάστηκε να κυνηγάει τους ανταγωνιστές της. Παρά την πρόσφατη αυτή τεχνική δυσκολία, το γεγονός ότι η RB8 έκλεισε τη σεζόν ως το ταχύτερο μονοθέσιο σημαίνει ότι η ομάδα ξεκινά το 2013 ως φαβορί για το πρωτάθλημα, με πιθανή την προσθήκη ενός τέταρτου τίτλου στο ήδη εντυπωσιακό παλμαρές της.
SCUDERIA FERRARI
Εκκινήσεις αγώνων 851 Νίκες 219 Pole positions 207
Τίτλοι Κατασκευαστών/Οδηγών 16/15
Επικεφαλής Ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι
Αρχισχεδιαστής Νικόλας Τομπάζης
Πλαίσιο F138 Κινητήρας Ferrari 056
Οδηγοί
ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ
Νίκες 30 Pole positions 22
ΦΕΛΙΠΕ ΜΑΣΑ
Νίκες 11 Pole positions 15
Τι λέει το DRIVE
Η Ferrari σίγουρα δεν μπορεί να κατηγορηθεί για έλλειψη εξέλιξης κατά τη διάρκεια του 2012. Άρχισε τις δοκιμές με ένα μονοθέσιο που ήταν βασικά κακό, αλλά με 15 διαφορετικές εμπρός πτέρυγες και 18 νέα δάπεδα, η F2012, στα χέρια του Αλόνσο, επέτρεψε στη Ferrari να διεκδικήσει τον τίτλο ξανά μέχρι τον τελευταίο αγώνα – για να ξαναχάσει πάνω στο νήμα από τη Red Bull. Το μεγαλύτερο πρόβλημά της ήταν η ταχύτητα στο qualifying, πιθανώς λόγω της μεγάλης επίδρασης του DRS, που δημιουργούσε αστάθεια στο κράτημα. Καθώς η αεροδυναμική σήραγγα του Μαρανέλο θα αναβαθμίζεται όλο το 2013, η ομάδα προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα συσχετισμού δεδομένων που αντιμετώπιζε, χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις της Toyota στην Κολονία. Μετά από αυτό δεν τους επιτρέπονται πλέον άλλες δικαιολογίες…
Διαβάστε ολόκληρη την ανάλυση στο drive.gr