Παρόλα αυτά είπε πως είχε την άδεια να κάνει τις δοκιμές με αυτοκίνητο του 2013 για την Pirelli (κάτι που διαψεύδει η FIA), αλλά επιμένει ότι δεν έχει κανένα λόγο να απαντήσει-απολογηθεί στο Δικαστήριο της FIA, επειδή η δοκιμή πραγματοποιήθηκε από τον κατασκευαστή του ελαστικού. Σκιαγραφώντας την άμυνά της, η Mercedes επικεντρώθηκε στο ότι στη διεξαγωγή της δοκιμής αυτή ήταν απλώς ένας… υπεργολάβος της Pirelli.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, η υπόθεση περιγράφεται ως επιζήμια για την F1 και η Mercedes κατηγορείται για παράβαση του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA, το οποίο αναφέρει: “Κάθε δόλια συμπεριφορά και κάθε πράξη επιζήμια για τα συμφέροντα οποιουδήποτε ανταγωνιστή ή τα συμφέροντα του μηχανοκίνητου αθλητισμού γενικότερα, πρέπει να θεωρείται παραβίαση των κανόνων”.
Από την άλλη, οι άνθρωποι της Mercedes ισχυρίζονται ότι ενήργησαν με καλή πίστη καθ ‘όλη τη διεξαγωγή των δοκιμών προς όφελος όλων των συμμετεχόντων στη Formula 1, ενώ ισχυρίζονται πως αν η συμμετοχή τους θεωρείται παράβαση των κανονισμών, τότε πρέπει για τον ίδιο λόγο να δικαστεί και η Ferrari, έστω και αν αυτή συμμετείχε με μονοθέσιο του 2011. Και αυτό διότι και οι δύο δοκιμές σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ωστόσο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ακούστηκαν και φράσεις όπως ότι “στον κόσμο της F1 η διαφάνεια δεν είναι κανόνας”, που ουδόλως τιμούν το σπορ και γι’ αυτό αντιμετωπίστηκαν με δυσθυμία από το δικαστήριο.
Στο ίδιο μήκος κύματος με τη γενικότερη γραμμή της Mercedes κινήθηκε και ο Ρος Μπρον στην κατάθεσή του, ενώ είναι εμφανής από την ακροαματική διαδικασία η προσπάθεια των Γερμανών να εμπλέξουν τη Ferrari και να “εξισώσουν” τις δύο περιπτώσεις, στη λογική του συμψηφισμού και τελικά της δικής τους αθώωσης, δεδομένου ότι η ιταλική ομάδα έχει απαλλαγεί των όποιων κατηγοριών και η περίπτωσή της δεν έφτασε ποτέ στο δικαστήριο.
Η ημερομηνία για την ανακοίνωση της απόφασης θα καθοριστεί στο τέλος της συνεδρίασης του δικαστηρίου στο Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT