Το αγωνιστικό πρωτότυπο θα κάνει τις πρώτες του δοκιμές εξέλιξης στην πίστα του Sebring, στη Φλόριντα.
Η εικόνα δείχνει ότι το αυτοκίνητο, που κατασκευάστηκε σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς LMP1 –οι οποίοι ευνοούν την ενεργειακή απόδοση– έχει μεγάλη ομοιότητα με τον προκάτοχό του, του οποίου διατηρεί και το όνομα R18 e-tron quattro, παρότι είναι 5% στενότερο.
Η δημοσιοποίηση της φωτογραφίας, 10 ημέρες πριν την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, δείχνει ότι η δοκιμή στο Sebring δεν θα είναι μυστική αλλά ανοιχτή στο κοινό.
Το Audi R18 e-tron quattro του 2014, που θα διεκδικήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC), έχει ήδη κάνει μια σειρά από μυστικές δοκιμές, από τα τέλη Σεπτεμβρίου που πρωτοβγήκε σε πίστα.
Ο επικεφαλής της Audi Sport, Wolfgang Ullrich, δήλωσε: «Έχουμε φτάσει σε ένα κρίσιμο σημείο του προγράμματος. Αφού φτιάξαμε το πρώτο πρωτότυπο, επικεντρωνόμαστε τώρα στις δοκιμές εξέλιξης σε διάφορες πίστες.
«Οι δοκιμές έχουν στόχο την κάλυψη πολλών χιλιομέτρων, τον συντονισμό των ιδιαίτερα πολύπλοκων υβριδικών συστημάτων κίνησης και την εξέλιξη ενός συνολικού πακέτου με τη βέλτιστη ενεργειακή απόδοση, πράγμα που δεν ήταν ποτέ τόσο περίπλοκο όσο τώρα».
Η Audi συνεχίζει την παράδοση να δοκιμάζει τα πρωτότυπά της στο Sebring, αν και δεν θα πάρει μέρος στον αντίστοιχο 12ωρο αγώνα το 2014.
Η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου θα γίνει στο Ingolstadt στις 18 Δεκεμβρίου.
Από 42.700 ευρώ το νέο Audi S3
Video: Tι μπορεί να καταστρέψει μια παρέλαση από supercars;
VIDEO: Τι μπορεί να ξηλώσει τις πόρτες των Audi, BMW και Mercedes;
VIDEO: Ο γαμπρός το παράκανε με το Audi R8 και ο γάμος θα του κοστίσει χρυσάφι
Το Audi Nanuk υπόσχεται υψηλές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου
λες οι λεπτομέρειες για το νέο Audi A3 Cabriolet (VIDEO)
Αυτό είναι το νέο Audi Sport Quattro
Δοκιμή: Audi A1 Sportback 1.4 TFSI CoD S tronic
Eπετειακό Audi TTS Competition για τα 500.000 κομμάτια του ΤΤ