Η παρουσίαση έγινε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Dingolfing το περασμένο Σάββατο, με το αγωνιστικό να βγαίνει αμέσως μετά στην πίστα με τον Jorg Muller στο τιμόνι.
Μετά την πρώτη του επαφή με την Μ6 GT3, o Muller δήλωσε: «Είμαι υπερήφανος που ‘έγραψα’ τα πρώτα χιλιόμετρα με αυτό το πανέμορφο αυτοκίνητο. Προφανώς πρόκειται για την πρώτη αναγνωριστική δοκιμή αλλά, σε γενικές γραμμές, όλα κύλησαν πολύ καλά και απροβλημάτιστα.»
Σύμφωνα με την BMW, η εξέλιξη της Μ6 GT3 εξελίσσεται σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει τεθεί. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο V8 των 4,4 λίτρων με τα δύο τούρμπο που έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές για αγωνιστική χρήση. Διαθέτει ξηρό κάρτερ και αποδίδει περισσότερους από 500 ίππους που φτάνουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός αγωνιστικού σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων.
Το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 1.300 kg και το αεροδυναμικό πακέτο της Μ6 GT3 έχει εξελιχθεί στην σήραγγα της ίδιας της BMW. Οι μηχανικοί της BMW Motorsport έδωσαν προτεραιότητα στην ασφάλεια του οδηγού, εξελίσσοντας έναν κλωβό ασφαλείας που πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές. Έμφαση δόθηκε και στην κατανάλωση, την ευκολία συντήρησης και επισκευών και την αξιοπιστία, στοιχεία κρίσιμα για τους 24ωρους αγώνες αντοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Δοκιμάζουμε την προσθιοκίνητη BMW 218i Active Tourer
Οδηγούμε τη νέα BMW M4 στην πίστα του Portimao
Κάπως έτσι καταλήγουν τα κλεμμένα αυτοκίνητα στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης