Επί της ουσίας η FIA διαψεύδει τις φήμες, όμως όχι τόσο κατηγορηματικά όσο θα θέλαμε, ενώ και μόνον το γεγονός ότι μπαίνει στη διαδικασία να συζητά (έστω και διαψεύδοντας) το θέμα, δημιουργεί ερωτηματικά για το τι μέλει γενέσθαι με τον εθνικό μας αγώνα. Οπως αναφέρεται σε δημοσιεύμα του βρετανικού Autosport, η FIA επιβεβαιώνει ότι έχει πάρει στα χέρια της πρόταση για τη διαμόρφωση της λίστας των αγώνων του 2014, αλλά αρνείται ότι έχει πάρει τις τελικές της αποφάσεις, ενώ δεν αναφέρει αν μέσα στην πρόταση αυτή περιλαμβάνεται ή όχι το “Ακρόπολις”.
Ο Jamo Mahonen διευθυντής Ράλι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, διαψεύδει τις φήμες για μη ένταξη του “Ακρόπολις” στο καλαντάρι του 2014, αλλά παράλληλα (και αυτό είναι το ανησυχητικό) μιλά αόριστα για προσπάθεια των οργανωτών να κάνουν έναν καλύτερο αγώνα στο Λουτράκι και αναφέρεται με νόημα και στην οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα…
Σύμφωνα πάντα με δημοσίευμα του Autosport, Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Μεξικό, Πορτογαλία, Αργεντινή, Φινλανδία, Γερμανία, Πολωνία, Γαλλία, Ισπανία και Βρετανία έχουν “κλειδώσει” τις θέσεις τους στο καλαντάρι, όντας σχεδόν έτοιμες στα χρονοδιαγράμματα και το “μπάτζετ” που έχει τεθεί. Ερωτηματικά παραμένουν, σύμφωνα με το δημοσίευμα, για τα Ράλι Σαρδηνίας, Ελλάδας και Νέας Ζηλανδίας / Αυστραλίας. Οι ενδείξεις είναι πως από τους τρεις παραπάνω αγώνες σε καλύτερη μοίρα βρίσκεται η Σαρδηνία έχοντας εξασφαλίσει χρηματοδότηση αλλά και εγγυήσεις πως ο αγώνας του 2014 θα είναι καλύτερος από αυτόν του 2013.
Την ίδια στιγμή οι αιτήσεις Βραζιλίας και Κίνας να ενταχθούν στο πρόγραμμα του WRC δεν φαίνεται να έχουν τύχη για το 2014.
Περιμένουμε με αγωνία τις αποφάσεις της FIA που όλοι τις τοποθετούν μέσα στην εβδομάδα και θα επανέλθουμε… Σε κάθε περίπτωση ούτε να το σκεφτούμε δεν θέλουμε πως το 2014, χρονιά που γιορτάζονται τα 60 χρόνια του εθνικού μας αγώνα, η FIA δεν θα συμπεριλάβει το “Ακρόπολις” στο καλαντάρι του WRC.