Ο ισχυρός άνδρας της Formula1 μένει ανυποχώρητος στις απαιτήσεις του που είναι περίπου 25 εκατ. δολάρια το χρόνο, χρήματα που η εταιρεία διαχείρισης της πίστας (SIAS) με τίποτα δεν μπορεί να πληρώσει. Οι Ιταλοί ψάχνουν σύμμαχο-σωσίβιο στην περιφέρεια της Λομβαρδίας την οποία θέλουν να βάλουν συνεταίρο στην προσπάθεια και να της εκχωρήσουν μετοχές για να συνεισφέρει και αυτή στις οικονομικές απαιτήσεις του Bernie.
Παράλληλα, όπως αναφέρει και σχετικό δημοσίευμα της «Gazzetta dello Sport», υπάρχει και μια πρόταση στον Ecclestone από την πλευρά της εταιρείας που διαχειρίζεται την πίστα, για ένα συμβόλαιο τετραετές αντί για επταετές.
Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου ο Ecclestone σε αυτή τη φάση δεν υποχωρεί και μάλιστα στέλνει μήνυμα στους ενδιαφερόμενους, πως υπάρχουν πολλοί πρόθυμοι μνηστήρες, έτοιμοι να πληρώσουν για να πάρουν τη θέση του GP της Monza στο καλαντάρι της F1.
Tην ίδια στιγμή, άλλα δημοσιεύματα και με τα πάντα να βρίσκονται στον αέρα, έχουν δρομολογηθεί αλλαγές στη χάραξη της πίστας. Το σικέιν μετά το τέλος της μεγάλης ευθείας που υπάρχει εκεί από το 1972 θα μετατραπεί σε μια γρήγορη δεξιά στροφή και στη συνέχει θα φτιαχτεί ένα καινούργιο σικέιν. Παράλληλα τα σχέδια προβλέπουν ανασχεδιασμό των Lesmo και βελτίωση στην έξοδο διαφυγής στην περίφημη parabolica. Mε τις αλλαγές αυτές (και άλλες που έχουν να κάνουν με τη βελτίωση της ασφάλειας), οι υπεύθυνοι ισχυρίζονται πως η πίστα μπορεί να γίνει ταχύτερη έως και 2 δευτερόλεπτα.
Τα παραπάνω βέβαια δεν θα έχουν καμία αξία αν η Monza βγει από το καλαντάρι. Θα είναι ένα βαρύ πλήγμα για τη Formula 1 αλλά και για την Ιταλία. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε πως η Ferrari δεν έχει πάρει θέση στη διαμάχη (επισήμως τουλάχιστον) και ίσως η άποψη της Scuderia όταν και αν εκφραστεί να είναι αυτή που θα έχει τη μεγαλύτερη αξία. Ας μην ξεχνάμε πως για τους τιφόζι η Monza θεωρείται κάτι παραπάνω από ναός…