H Porsche επέλεξε να συμμετάσχει στα κορυφαία πρωταθλήματα σπορ-πρωτοτύπων αντί στη Formula 1 λόγω μεγαλύτερης συνάφειας με τα αυτοκίνητα παραγωγής, σύμφωνα με τον διευθυντή Έρευνας & Εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας, Βόλφγκανγκ Χατς. Η Porsche θα συμμετάσχει με ένα υβριδικό πρωτότυπο της κορυφαίας κατηγορίας LMP1 στα πρωταθλήματα του 2014.
Ήδη οι Γερμανοί έχουν δηλώσει ότι υπήρξε μεταφορά τεχνολογίας και κατά τις δύο κατευθύνσεις ανάμεσα στο αγωνιστικό και στην 918 Spyder παραγωγής που θα διατεθεί στην αγορά αργότερα μέσα στη χρονιά ως αντίπαλος των Ferrari LaFerrari και McLaren P1.
Μιλώντας στους συναδέλφους μας του βρετανικού Autocar, κατά τη διάρκεια της έκθεσης της Σαγκάης, ο Χατς δήλωσε:
«Είμαστε ένας κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων. Η Porsche πάντα ζούσε για τη μεταφορά [τεχνολογίας] των αγώνων στα μοντέλα παραγωγής. Γι’ αυτό το λόγο ήταν ξεκάθαρο πριν δύο ή τρία χρόνια ότι θα έπρεπε να επιστρέψουμε σε υψηλό επίπεδο των μηχανοκίνητων σπορ και η επιλογή ήταν ανάμεσα στα κορυφαία σπορ-πρωτότυπα και τη Formula 1».
«Όμως η τελική μας απόφαση ήταν η μόνη λογική. Η F1 ήταν μια εναλλακτική, αλλά η συνάφεια με τα αυτοκίνητα δρόμου δεν υπήρχε εκεί. Υπάρχει πολλή δημοσιότητα γύρω από την πολιτική και τα λάστιχα, αλλά όχι τόση σχετικά με τους κινητήρες και τα πλαίσια. Επίσης η αεροδυναμική είναι απίστευτη, αλλά τόσο ακραία που δεν μπορεί να φέρει εξελίξεις στα μοντέλα παραγωγής μας».
Το όνομα του Μαρκ Ουέμπερ είχε συνδεθεί με το πρόγραμμα σπορ-πρωτοτύπων της Porsche, όμως ο Αυστραλός το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Μπαχρέιν αρνήθηκε ότι είχε πάρει αποφάσεις σχετικά με το μέλλον του.