Μεγάλη χαμένη του αγώνα η VW και οι Ogier και Latvala που δεν μπόρεσαν να πανηγυρίσουν μια νίκη επί γερμανικού εδάφους, όπως πολύ θα ήθελαν.
O Dani Sordo είναι ο μεγάλος νικητής του Ράλι Γερμανίας, ενός αγώνα που σημαδεύτηκε από πολλές ανατροπές αλλά και από ένα τραγικό ατύχημα στο οποίο έχασαν τη ζωή τους ο οδηγός και ο συνοδηγός ενός ιστορικού αυτοκινητου που έπαιρνε μέρος σε επίδειξη πριν την 14η ειδική διαδρομή του αγώνα. Το αποτέλεσμα ήταν να ακυρωθεί η συγκεκριμένη ειδική.
Μεγάλος χαμένος του αγώνα η VW και οι Ogier και Latvala. Ο πρώτος βγήκε νωρίς εκτός μάχης όταν στην 3η ε.δ. του αγώνα έχασε τα φρένα και κατέστρεψε την εμπρός αριστερη ανάρτηση του Polo με αποτέλεσμα να εγακταλείψει στην επόμενη ειδική.
Και ενώ ο Latvala είχε πάρει προβάδισμα ελέγχοντας τη μεγάλη ομολογουμένως πίεση του εξαιρετικού σε αυτόν τον αγώνα T. Neuville, είχε και αυτός τη στιγμή του στην 13η ειδική, καταστρέφοντας την πίσω ανάρτηση του Polo όταν είχε έξοδο σε ένα εξαιρετικά γλυστερό κομμάτι λόγω βροχής.
Αργότερα, ο ίδιος εξήγησε πως η έξοδος ήταν απόρροια της χαλασμένης πόρτας του συνοδηγού που δεν έκλεινε. Οπως δήλωσε ο Latvala, στην προηγούμενη ειδική είχαν χτυπήσει την πόρτα με αποτέλεσμα αυτήν να μην κλείνει. Οι μηχανικοί στα σέρβις προσπάθησαν να την επισκευάσουν, αλλά δεν τα κατάφεραν με αποτέλεσμα ο συνοδηγός του με το ένα χέρι να προσπαθεί να κρατά την πόρτα και με το άλλο να γυρίσει σελίδες στο τετράδιο των σημειώσεων. Κάπως έτσι καθυστέρησε για δευτερόλεπτα να του διαβάσει ένα φρενάρισμα και το Polo του Φινλανδού βγήκε εκτός δρόμου, χτύπησε την πίσω ανάρτηση σε ένα βράχο και ο Latvala είδε τις ελπίδες του για νίκη να εξανεμίζονται και η VW δεν μπόρεσε να πνηγυρίσει μια νίκη εί γερμανικού εδάφους, όπως πολύ θα ήθελε.
Στην ίδια ειδική ο Neuville είχε και αυτός τη στιγμή του, χτυπώντας την εξάτμιση και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσει μια θέση και να τερματίσει το Σάββατο μόλις 0,8” πίσω από τον πρωτοπόρο πλέον μετά από όλα αυτά Sordo.
Στην πρώτη από τις δύο ειδικές της τελευταίας ημέρας, ο Ισπανός “πυροβόλησε” και αύξησε τη διαφορά του από τον Βέλγο στα τρία δυετερόλεπτα, με τη μεγάλη μάχη ανάμεσα στους δυο διεκδικητές της νίκης να μεταφέρεται στην Power Stage, στην οποία ο Neuville ξεκινούσε εμπρός από τον Sordo και άρα ο Ισπανός θα είχε το πλεονέκτημα να ξέρει το χρόνο του αντιπάλου του.
Χαρακτηριστικό της μεγάλης αγωνίας για τη μάχη των δύο διεκδικητών είναι ότι στον τερματισμό της Power Stage ήταν ο πατέρας του Neuville και ο πατέρας και η μητέρα του Sordo!
Σε αυτήν, στα 24,58 km του μήκους της, ταχύτερος αποδείχθηκε ο Ogier με χρόνο 15′ 37″ 9, κερδίζοντας τους τρεις βαθμούς που δίνει η νίκη στην Power Stage. Σε ό,τι αφορά στους δύο μονομάχους ο χρόνος του Neuville ήταν 16′ 31″ 8 και του Sordo 15′ 41″ 8. O Ισπανός με άλλα λόγια πήρε πανηγυρικά τη νίκη στον αγώνα, κερδίζοντας άνετα στην Power Stage το μεγάλο του αντίπαλο. Στην τρίτη θέση στο βάθρο ανέβηκε ο M. Hirvonen.
Tα αποτελέσματα του Ράλι Γερμανίας
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος
1. Dani Sordo Citroen 3h15m19.4s
2. Thierry Neuville M-Sport Ford +53.0s
3. Mikko Hirvonen Citroen +2m36.1s
4. Martin Prokop Czech Ford +8m00.8s
5. Robert Kubica PH Citroen +9m01.3s
6. Elfyn Evans M-Sport Ford +9m14.2s
7. Jari-Matti Latvala VW +9m55.0s
8. Hayden Paddon ASM Skoda +13m01.2s*
9. Mads Ostberg M-Sport Ford +13m28.1s
10. Evgeny Novikov M-Sport Ford +15m17.9s