Η 911 RSR, που βασίζεται στη σημερινή 911, θα συμμετάσχει στην εφετινή σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής και στις φημισμένες 24 Ώρες του Le Mans.
H αγωνιστική έκδοση του 2013 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά δέκα πόντους, νέα ανάρτηση με ψαλίδια εμπρός στη θέση των γονάτων Μακφέρσον της τελευταίας γενιάς και ένα νέο, ελαφρύτερο 6άρι αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο κινητήρας είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού, 4λιτρος, 6κύλινδρος μπόξερ με 460 PS. Η εκτεταμένη χρήση ινών άνθρακα και πολυμερών υλικών βοήθησαν τη νέα RSR να χάσει βάρος και την Porsche να κατανείμει καλύτερα τα κιλά της, χαμηλώνοντας ακόμη περισσότερο το κέντρο βάρους.
Η Porsche δεν έχασε την ευκαιρία στην παρουσίαση τη νέας 911 RSR να γιορτάσει και τα 50χρονα της 911, τοποθετώντας τον αριθμό 50 στην οροφή και στις πόρτες του νέου της αγωνιστικού αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: