Site icon NewsIT

Σε ασφυξία η αυτοκινητοβιομηχανία λόγω «chip» – Πότε θα λυθεί το πρόβλημα;

02.10.2021 | 13:10
Σε ασφυξία η αυτοκινητοβιομηχανία λόγω «chip» – Πότε θα λυθεί το πρόβλημα;

Mercedes-Benz S 580 e (Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 1,5-1,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 33-26 g/km); Exterieur: Onyxschwarz, AMG Line; Interieur: Leder Exklusiv macciatobeige/magmagrau;Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 1,5-1,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 33-26 g/km* Mercedes-Benz S 580 e (combined fuel comsumption (NEDC): 1.5-1.1 l/100 km, combined CO2 emissions: 33-26 g/km); exterior: onyx black, AMG Line; interior: leather exclusive macchiato beige/magma grey;Combined fuel comsumption (NEDC): 1.5-1.1 l/100 km, combined CO2 emissions: 33-26 g/km*

Η έλλειψη εξαρτηµάτων µικροηλεκτρονικής έρχεται να προσθέσει άλλον έναν βραχνά στην ήδη ταλαιπωρηµένη αυτοκινητοβιοµηχανία. Κάτι που επηρεάζει και τον αγοραστή σε ένα µεγάλο βαθµό, προκαλώντας ταυτόχρονα σηµαντικά προβλήµατα συνολικά στην αγορά.

Η παγκόσμια υγειονοµική κρίση του COVID-19 δεν άφησε ανεπηρέαστο τον τοµέα της παραγωγής, των µεταφορών και τον κλάδο του αυτοκινήτου γενικότερα. Ένα από τα µεγαλύτερα προβλήµατα που δηµιούργησε σε διάστηµα 18 και πλέον µηνών, ήταν και είναι η έλλειψη εξαρτηµάτων ηλεκτρονικής (chip) και µικροηλεκτρονικής (microchip). Από τη στιγµή που κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιµής, στηρίζεται σε µικρό ή µεγαλύτερο βαθµό σε τέτοια συστήµατα για να κάνει τη ζωή µας πιο εύκολη και ασφαλή, ο καθένας αντιλαµβάνεται πως το συγκεκριµένο πρόβληµα έχει µεγάλες προεκτάσεις και επηρεάζει τόσο τους κατασκευαστές όσο και τους αγοραστές. Πώς όµως προκλήθηκε αυτή η κρίση και πόσο αλλά και σε ποιους τοµείς επηρεάζει σήµερα την αυτοκίνηση;

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version