Το 2012, η Seat πούλησε 320.000 αυτοκίνητα και ο Μιούιρ έβαλε στόχο τουλάχιστον το διπλασιασμό τους, ώστε το μέλλον της εταιρείας να είναι βιώσιμο. «Μακροπρόθεσμα όποια εταιρεία στοχεύει να επιβιώσει, χρειάζεται να πουλά τουλάχιστον 1.000.000 αυτοκίνητα», είπε ο Μιούιρ.
«Χρειάζεται να φέρνουμε όγκο παραγωγής στο τραπέζι, όπως εξάλλου και κέρδος», συμπλήρωσε. «Και βραχυπρόθεσμα αυτό σημαίνει ότι η επένδυση που κάναμε για την οικογένεια Leon χρειάζεται να μεταφραστεί σε πωλήσεις. Κάθε σεντ που επενδύσαμε χρειάζεται να εξαργυρωθεί. Μόνο έτσι μπορούμε να απαιτήσουμε από τη VW και άλλα κεφάλαια για επενδύσεις».
Η Seat πιστεύεται ότι έχει στα σκαριά έναν αντίπαλο του Nissan Qashqai, βασισμένο στην πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα MQB του γκρουπ της VW. Η ισπανική εταιρεία σε κοινή πορεία με πολλούς κατασκευαστές στοχεύει να αναπτυχθεί σε κάθε κατηγορία της αγοράς των crossover, είτε αυτά είναι μικρά είτε μεγάλα.