Η Škoda Octavia RS 230 είναι η ταχύτερη όλων των εποχών και δεν το κρύβει! Με σπορ εμφάνιση και αγωνιστικό ταπεραμέντο, η RS 230 κατασκευάστηκε για να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις και ασυναγώνιστες επιδόσεις!
Κάτω από το καπό της ταχύτερης Octavia που έχει περάσει ποτέ από την γραμμή παραγωγής βρίσκεται ο αναβαθμισμένος 2.0 TSΙ προερχόμενος από τη ‘νορμάλ‘ Octavia RS. Στην περίπτωση της Octavia RS 230 η ισχύς έχει αυξηθεί στους 230hp και την μετάδοση στους εμπρός τροχούς αναλαμβάνει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (εναλλακτικά DSG-6). Η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 km/h διαρκεί μόλις 6,7 δλ. με την βελόνα του κοντέρ να φτάνει τα 250 km/h!
Η νέα Škoda Octavia RS 230 εφοδιάζεται με ένα προηγμένο διαφορικό στον εμπρός άξονα που συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο σετ (το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στο διαφορικό και στο δεξί ημιαξόνιο) και έχει τη δυνατότητα κλειδώματος του εσωτερικού τροχού στην διάρκεια στροφής. Αυτό είναι το πρώτο μοντέλο της ŠKODA που υποδέχεται αυτό τον τύπο διαφορικού (VAQ) εμπνευσμένο από τους αγώνες. Έχει την δυνατότητα να στέλνει την ροπή στον ένα μπροστινό τροχό έως 100%, λειτουργώντας ως ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και περιορίζοντας την υποστροφή. Το VAQ συνεργάζεται στενά με το σύστημα ESP και όπως στην ‘νορμάλ‘ RS, έτσι και στην Škoda Octavia RS 230 η σπορ ανάρτηση είναι στάνταρ με χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 15 mm.
Τον αγωνιστικό χαρακτήρα της Škoda Octavia RS 230 τονίζει το πακέτο “Black design” με σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, η κυψελωτή γρίλια του προφυλακτήρα, η “Xtreme” σχεδίασης ζάντες 19’’, οι τραπεζοειδούς σχήματος απολήξεις με ειδική ρύθμιση για σπορ ήχο κ.α. Στο εσωτερικό κυριαρχεί και εδώ το σπορ στοιχείο, με την μαύρη επένδυση του σαλονιού να δημιουργεί όμορφη αντίθεση με τις κόκκινες λεπτομέρειες και ραφές. Τα μπάκετ καθίσματα έχουν ειδική σχεδίαση για να προσφέρουν κορυφαία πλευρική στήριξη, ενώ όπως και στο αμάξωμα τα λογότυπα vRS υπενθυμίζουν τον εκρηκτικό χαρακτήρα της ταχύτερης Octavia.
Το μενού “Performance Mode” είναι στάνταρ και προσφέρει τέσσερις επιλογές: Standard, Sport, Eco και Individual προσαρμόζοντας ανάλογα τον κινητήρα, το κιβώτιο DSG, την υποβοήθηση του τιμονιού, τον κλιματισμό κ.α. Επίσης, η Octavia RS 230 με το αυτόματο κιβώτιο DSG συνδυάζεται με διακόπτες αλλαγής σχέσεων (paddles) στο τιμόνι.
Οι πωλήσεις της Škoda Octavia RS230 θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Ιούνιο. Ωστόσο η Škoda δεν έχει διευκρινίσει αν θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, όπως είχε αφήσει να εννοηθεί αρχικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA
Αποστολή στην Πράγα για μια πρώτη γνωριμία με το νέο Skoda Superb (VIDEO)
Δοκιμάζουμε το Škoda Octavia G-TEC που κινείται με φυσικό αέριο
Νέα Škoda Octavia με αυτονομία 1.330 km και κόστος χρήσης μόλις 3,4 €/100 km
Ξεκίνησε η διάθεση των νέων Skoda Yeti και Yeti Outdoor – Αναλυτικά τιμές και εξοπλισμοί
Αποκάλυψη για τη νέα γενιά του Škoda Fabia
Μια extreme πρωτότυπη έκδοση για το Škoda Yeti