Από τότε και στο εξής λοιπόν, η εταιρεία θα καταγράφει τα ρεκόρ κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων με τα υβριδικά της μοντέλα και όχι με τα μικρά ντίζελ όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα.
Ο πρόεδρος της εταιρείας δήλωσε στους βρετανούς συναδέλφους μας από το Autocar ότι το 48βολτο υβριδικό σύστημα μπορεί να χτυπήσει στα ίσια τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου ενός μικρού ντίζελ κινητήρα, χωρίς να είναι συγκριτικά ακριβότερο.
Ωστόσο οι μικροί ντίζελ θα παραμείνουν ως επιλογή, αφού εξυπηρετούν σαφώς περισσότερο εκείνους που καλύπτουν πολύ μεγάλες αποστάσεις. Χάρη όμως στην καλύτερη διαχείριση της ενέργειας που θα εκτελεί το νέο υβριδικό σύστημα, θα είναι η καλύτερη επιλογή για όσους κινούνται μέσα στην πόλη ή/και δεν καλύπτουν πάνω από 10.000-15.000 km ετησίως.
Παράλληλα ο Diess δήλωσε ότι ένα αντίστοιχο σύστημα αλλά με ντίζελ κινητήρα δε θα είχε νόημα στη συγκεκριμένη κατηγορία, αφού θα ήταν πολύ ακριβή λύση.
Από εκεί και πέρα δεν επεκτάθηκε σε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη χρήση της υβριδικής τεχνολογία στα μελλοντικά Golf, όμως υπάρχουν ήδη πληροφορίες που αναφέρουν ότι το επόμενο GTI θα χρησιμοποιεί κι εκείνο αντίστοιχο υβριδικό σύστημα.