Ωστόσο οι δύο εταιρείες μόλις ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν επάνω στην εξέλιξη μιας νέας τεχνολογίας καύσης. Σύμφωνα με τη McLaren, οι νέοι κινητήρες θα έχουν υψηλότερη ειδική ισχύ από όσο είναι δυνατό με τα σημερινά δεδομένα, σε συνδυασμό μάλιστα με χαμηλότερη εκπομπή CO2. Η τεχνολογία προορίζεται για χρήση στους μελλοντικούς κινητήρες και των δύο, με τη McLaren να αναφέρει ότι η πρώτη επίσημη εφαρμογή αναμένεται το 2020.
Υπάρχουν ωστόσο και άλλοι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα πλην των McLaren και BMW, καθένας εκ των οποίων θα προσφέρει τεχνογνωσία επάνω στους τομείς που ειδικεύεται.
Η συνολική επένδυση του προγράμματος στο οποίο θα ηγηθεί η McLaren θα φτάσει τα 28 εκ. στερλίνες, εκ των οποίων το 50% αντιστοιχεί σε κυβερνητική χρηματοδότηση μέσω του ιδιωτικού φορέα Advanced Propulsion Center.
Ο επικεφαλής της McLaren Automotive, Mike Flewitt, δήλωσε ενθουσιασμένος για το συγκεκριμένο πρόγραμμα. «Θα εξακολουθήσουμε να σχεδιάζουμε και να φτιάχνουμε μόνοι μας τους κινητήρες μας και θα συντηρήσουμε τη φήμη μας ότι φτιάχνουμε τους καλύτερους του κόσμου. Όμως με αυτόν τον τρόπο θα επιταχυνθεί η εξέλιξη της επόμενης γενιάς τους».
Η BMW από την πλευρά της δήλωσε πολύ ικανοποιημένη από τη συμμετοχή της σε αυτό το πρόγραμμα. «Θεωρούμε πολύ θετική την ένωση των δυνάμεων δύο εταιρειών που φημίζονται για τους εξαιρετικούς κινητήρες που φτιάχνουν, με σκοπό την εξέλιξη μιας νέας διαδικασίας καύσης. Θα βρει εφαρμογή στους κινητήρες των μελλοντικών μας μοντέλων και είναι πολύ σημαντική για εμάς, ως μέρος της στρατηγικής Efficient Dynamics.»