Με ντεμπούτο πίσω στο 2005, η Bugatti Veyron κλείνει αυτό το δεκαετή κύκλο της ζωής της, αφού προηγουμένως μας ταλαιπώρησε ανώφελα με ένα σκασμό ειδικές εκδόσεις.
Το τελευταίο κομμάτι ονομάζεται πολύ… εύστοχα και πρωτότυπα «la Finale» και θα αποτελεί έκθεμα της εταιρείας στο Σαλόνι της Γενεύης δίπλα στην πρώτη Veyron, όπως είχε προαναγγείλλει ο CEO της Bugatti, Wolfgang Dürheimer. Το τελευταίο αυτοκίνητο της σειράς, πάλι χωρίς να μας προκαλεί καμία εντύπωση, παραγγέλθηκε από κάποιο μεγιστάνα στη Μέση Ανατολή. Αναμένεται δε να είναι φορτωμένο με την ανάλογη σήμανση της τελευταίας κόπιας, κάτι που θα πληρωθεί δεόντως από τον κατά τα λοιπά ευτυχή νέο κάτοχο.
Ο αντικαταστάτης της Veyron, πιθανότατα με το όνομα Chiron, βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη, με το πρωτότυπο να αναμένεται μέχρι το τέλος του χρόνου και την παραγωγή να ξεκινά το 2016. Σύμφωνα με τις πληροφορίες θα διαθέτει τουλάχιστον δύο ηλεκτρικά τούρμπο που θα υπερτροφοδοτούν έναν 8λιτρο κινητήρα W16, ανεβάζοντας την ισχύ στα 1.500 άλογα. Η τελική ταχύτητα της επερχόμενης Bugatti πιστεύεται ότι θα ξεπερνά τα 460 km/h και η επιτάχυνση 0-100 km/h θα είναι κάτω από τα 2,5”.