Σάββατο, 23 Νοε.
10oC Αθήνα

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 220i

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 220i

Με το τελευταίο μοντέλο της, η BMW ξαναπιάνει το νήμα της Ιστορίας από τα μέσα της δεκαετίας του ’70. Τότε που η Σειρά 02 καθιέρωσε την μάρκα ως σπορ κατασκευαστή.

Συνεχίζοντας την ίδια πρακτική που υιοθέτησαν με την αναβάθμιση της κουπέ 3άρας, στο Μόναχο δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στον «άσσο», διαφοροποιείται όμως σημαντικά έτσι ώστε να δικαιολογεί την ύπαρξή του ως ξεχωριστού μοντέλου. Σε μεγαλύτερο βαθμό θα έλεγα απ’ ό,τι η Σειρά 4. 

Το μυώδες σχήμα είναι πιο ισορροπημένο από αυτό της 1 Coupé. Η προσαρμογή του τρίτου όγκου είναι πιο αρμονική, χάρη στην αύξηση του μήκους κατά 7,2 cm και του πλάτους κατά 3,2 cm. Αν δεν γνωρίζεις τη συγγένεια με την υπάρχουσα Σειρά 1, την υποθέτεις περισσότερο παρά τη διακρίνεις. 

Εκτός από τα φτερά, το εμπρός καπό και τις πόρτες, όλο το αμάξωμα είναι σχεδιασμένο από την αρχή και έντεκα πόντους μακρύτερο. Η σχεδίαση των πίσω φαναριών δίνει έμφαση στο έτσι κι αλλιώς αυξημένο κατά 3,2 πόντους πλάτος και, σε συνδυασμό με τη μείωση του ύψους κατά 5 mm, η 220i μοιάζει πολύ φαρδύτερη από την 3θυρη118i που τυχαίνει να έχουμε παρκάρει δίπλα της σήμερα. 

Στο εσωτερικό αντίθετα δεν υπάρχουν διαφορές, αφού το ταμπλό έχει μεταφερθεί αυτούσιο. Τα πλαστικά είναι μαλακά σε όλα τα εμφανή τμήματα, με μόνη εξαίρεση μια μικρή κάθετη επιφάνεια στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το φινίρισμα είναι προσεγμένο και η συναρμογή στιβαρή. Θέσεις για μικροπράγματα υπάρχουν άφθονες στις πόρτες, στο ντουλαπάκι μεταξύ των καθισμάτων και μπροστά από το λεβιέ του κιβωτίου. 

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε