Η προηγούμενη γενιά του Fiesta ST είχε κορυφαία οδική συμπεριφορά, αλλά με ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό ούτε σε επιδόσεις ούτε σε κόστος χρήσης. Με το νέο ST, η Ford αποφάσισε να πάρει το αίμα της πίσω.
Ο κινητήρας είναι ένας 1.6 EcoBoost με άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό σε εισαγωγή και εξαγωγή και φυσικά τούρμπο. Αποδίδει 182 PS στις 5.700 rpm και 24,5 kgm από τις 1.600 ως τις 5.000 rpm, ενώ στο overboost η ροπή φτάνει στιγμιαία τα 29,6 kgm. Παρότι δεν υιοθετεί λύσεις εξοικονόμησης καυσίμου όπως κάποιο σύστημα stop/start, αυτό το ST χρειάζεται 20% λιγότερη βενζίνη από το προηγούμενο. Και εκπέμποντας 138 g CO2/km, χρεώνεται μόνο με € 151,80 για τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στο Δακτύλιο.