Η κρίση τέχνας κατεργάζεται. Σε μια «κανονική» ιστορική περίοδο και πολύ περισσότερο σε μια ορθολογική φορολογικά χώρα, η BMW X1 θα συνέχιζε αμέριμνα να φορά δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο και ντίζελ από τους οποίους όλοι θα ήμασταν λίγο πολύ ευχαριστημένοι. Ωστόσο καμία κανονικότητα δεν ισχύει στην Ελλάδα –και όπως φαίνεται και στην Τουρκία– και ευτυχώς (και κόντρα στα στερεότυπα του ψυχαναγκαστικού stick to the plan των Γερμανών) οι άνθρωποι της BMW δεν είναι διόλου αμέριμνοι.
Αντιθέτως, έδειξαν προσαρμοστικότητα και αξιοπρόσεκτη «ευλυγισία» και δημιούργησαν, εκτός πλάνου ένα μοντέλο ειδικά για την απροσάρμοστη και αυτιστική ελληνική φορολογική νομοθεσία.