Σάββατο, 23 Νοε.
18oC Αθήνα

Οδηγούμε: BMW M6 Gran Coupe

Οδηγούμε: BMW M6 Gran Coupe

Η BMW Μ6 Gran Coupe είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που προσπαθούν να συνδυάσουν αρετές φαινομενικά ασυμβίβαστες. 

Χώρους και πρακτικότητα με σέξι εμφάνιση. Πάτημα λιμουζίνας με αμεσότητα σπορ αυτοκινήτου. Επιδόσεις supercar με χρηστικότητα μεσαίου σεντάν. Αλλά αν γνωρίζεις τις δυνατότητες του M division, δεν έχεις λόγο να αμφιβάλλεις ότι η συνταγή θα είναι πετυχημένη. 

Η κουπέ και η ανοιχτή BMW M6 είχαν παρουσιαστεί το 2012, και φέτος η γκάμα ολοκληρώθηκε με την Μ6 Gran Coupe. Το αμάξωμα της Gran Coupe «6άρας» ενσωματώνει δύο επιπλέον πόρτες σε μεταξόνιο αυξημένο κατά 11,3 πόντους. Τόσο ακριβώς έχει αυξηθεί και το μήκος, αφού το πίσω μέρος είναι πανομοιότυπο με της κουπέ.

 

Έτσι προκύπτει ένα αρμονικό αμάξωμα, με μεγάλες πόρτες και χυτή γραμμή οροφής, η οποία όμως καταλήγει σε πιο ανασηκωμένο πίσω μέρος απ’ ότι συνηθίζεται σε τετράθυρα κουπέ όπως η Mercedes-Benz CLS ή η μικρότερη CLA. Παρά το αυξημένο μήκος, η Μ6 Gran Coupe είναι μόνο κατά 25 kg βαρύτερη από τη δίπορτη. 

Νομίζω είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι όποιος επιλέξει την M6 Gran Coupe αποζητά και λίγη πρακτικότητα. Το αυξημένο μεταξόνιο έχει εξασφαλίσει πολύ χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, αν και τα πόδια τους θα στριμωχτούν λίγο κάτω από τα εμπρός καθίσματα.

 

Το ύψος είναι περιορισμένο σε σχέση με μια BMW Σειρά 5, αλλά επιβάτες κανονικού αναστήματος δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Μόνο στο μπες-βγες θα δυσκολευτούν λίγο, λόγω του μικρού ανοίγματος της πόρτας. Ο χώρος αποσκευών παραμένει ίδιος με της M6 Cοupe, και τα 460 lt αποτελούν ικανοποιητική αλλά όχι εντυπωσιακή τιμή για αυτοκίνητο που ξεπερνά τα πέντε μέτρα μήκους. 

Η Μ6 Gran Coupe πάντως, φτιάχτηκε για να την απολαμβάνει περισσότερο ο οδηγός. Και αυτός θα βρει πολύ φιλόξενο το στραμμένο προς το μέρος του ταμπλό, με κάθε επιφάνεια καλυμμένη από καλοραμμένο δέρμα, αλλά και τη θέση οδήγησης, που είναι χαμηλότερη από της Μ5 και αγγίζει το τέλειο.

 

Ο σπορ χαρακτήρας τονίζεται από το τιμόνι με τις λεπτές ακτίνες και τα μεγάλα paddles πίσω του. Ακόμα περισσότερο σου φτιάχνει τη διάθεση όμως ο ήχος του κινητήρα, με το διακριτικό μπάσο από την εξάτμιση να κάνει αισθητή την παρουσία του από το ρελαντί κιόλας. 

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Δοκιμές Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε