Είναι γεγονός πως είχαμε μείνει πίσω σε ό,τι αφορά τις οδηγικά πιο ενδιαφέρουσες εκδόσεις ντίζελ του Golf. Μπορεί στην Ελλάδα να ήταν κάτι άγνωστο, αλλά στην υπόλοιπη Ευρώπη το GTD αντιπροσώπευε το ένα πέμπτο των σπορ εκδόσεων του Golf. Και αν το GTΙ, ως σύμβολο των επιδόσεων, είναι ο δρομέας των 100 μέτρων, το GTD είναι ο μαραθωνοδρόμος. Εξωτερικά είναι σαν δίδυμα, με ακριβώς ίδιες διαστάσεις, ίδιες αναλογίες, ίδιες λεπτομέρειες, μόνο με διαφορετικό διακριτικό.
: Περισσότερα άρθρα
Το Seal U DM-i είναι το πρώτο Plug-in υβριδικό της BYD και έρχεται με αυτοπεποίθηση να επιβληθεί στην κατηγορία D-SUV
Το Lynk & Co 01, ένα σύγχρονο πολυτελές PHEV από την Κίνα με ευρωπαϊκές επιρροές, έχει κάθε λόγο για να αναστατώσει την κατηγορία των C-SUV
Η μπερλίνα της Alfa Romeo ξεχωρίζει σ’ έναν κόσμο γεμάτο SUV, σε όλους τους τομείς, με την εντυπωσιακή της, σχεδόν ιδανική, υπόσταση
Ένα από τα πιο πλήρη σε εξοπλισμό και εκδόσεις μοντέλα της κατηγορίας των supermini, το Hyundai i20, στην ανανέωση της 3ης του γενιάς εμφανίζεται...
Με βελτιώσεις σε πάρα πολλά σημεία, το νέο Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας.
Έχοντας ανανεώσει...
Το Volkswagen Polo GTI κρατάει ακόμα τη σημαία των hot hatches και μαζί του αναπολούμε παλιές καλές εποχές!
Το Volkswagen Polo GTI, το ισχυρό supermini της...
Στην εξηλεκτρισμένη εποχή υπάρχουν ακόμα αμιγώς πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, όπως στην Opel που παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον,...
Με αισθητικές παρεμβάσεις, η EQA 250+, το μικρότερο μέλος της οικογένειας των πολυτελών SUV της Mercedes-Benz παρουσιάζεται με δυναμικά χαρακτηριστικά...