Και τούτο δεν περιοριζόταν στους Βρετανούς που κατά πλειονότητα πάσχουν από εθνική ψύχωση, έστω κι αν η Jaguar δεν είναι αυτό που λέμε πούρα βρετανική. Αλλά όπως και να το κάνουμε, όταν λέμε ότι ένα αυτοκίνητο είναι ο αντικαταστάτης ή ο συνεχιστής της θρυλικής Ε-type, αυτό από μόνο του προσλαμβάνει μια ισχυρή αυτοκινητική αξία.
Αν εξαιρέσεις την επιλογή του ονόματος και τη κλασική διάταξη μοτέρ εμπρός-κίνηση πίσω, η F–type είναι ένα απολύτως μοντέρνο αυτοκίνητο. Τα αλουμινένιο αμάξωμα είναι στιβαρό και ελαφρύ, πράγμα που βοηθά στην ακρίβεια και η Jaguar απαρνήθηκε την οβάλ μάσκα που χρησιμοποιούσε στα σπορ αυτοκίνητά της εδώ και δεκαετίες. Η F–type έρχεται στην αγορά καταρχήν ως κόνβερτιμπλ, αλλά θα ακολουθηθεί από μια κουπέ αργότερα μέσα αυτό το χρόνο, χώρια που προγραμματίζονται και πιο καθαρόαιμες εκδόσεις.