Πάνω από όλα η Alfa έφτιαξε την Giulia για το πρεστίζ. Και για να νικήσει την BMW και τη Σειρά 3. Ποια είναι τελικά η καλύτερη σπορ μπερλίνα;
Από τη δεκαετία του ’60, αυτό το δίλημμα απασχολεί τον κόσμο της αυτοκίνησης. Τότε ήταν η Alfa 1750 κόντρα στην BMW 1800 ti. Οι Ιταλοί είχαν το πάνω χέρι καθώς είχαν ήδη παράδοση στις σπορ μπερλίνες, ενώ η BMW πριν από τη Neue Klasse έφτιαχνε το ταπεινό 700αράκι ή τους «μπαρόκ αγγέλους» 2600 και 3200 και δεν είχε ακόμη χτίσει το προφίλ της ως μάρκα υψηλού κύρους. Η Alfa συνέχισε με την 2000 σε 4θυρο αμάξωμα. Αντίθετα, η BMW έδωσε πιο πολυτελή χαρακτήρα στο δικό της σεντάν, καθώς τη σπορ πτυχή εκπροσωπούσε πλέον η 2002. Η πρώτη Σειρά 3 ήταν αποκλειστικά δίπορτη, ακριβώς διότι δημιουργήθηκε ως διάδοχος της 2002.